Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Eli olen ihan aloittelija, että kannattaa varautua selittämään kunnolla..Olen asentanut Winen synapticillä ja pitäis asentaa winetools. Latasin sen Sourceforgesta ja luin jostain, että kun on purkanut sen, niin sen saa asennettua ./install komennolla. No se valittaa sitten että: "bash: ./install: Tiedostoa tai hakemistoa ei ole". Mitä pitäis tehä? Oon viimeiset kolme päivää kamppaillu ton kanssa..
Winetricks on todella kätevä, sillä saa directx yms. helposti asennettua.
Juuri todettiin, ettei Winetoolsia pidä käyttää. Painoitko ctrl+h kotikansiossasi ollessani että tulee piilokansiot näkyviin? . kansion nimen edessä tarkoittaa, että se on piilokansio. Suosittelen myös käyttämään edellisen viestn muokkaustoimintoa jos on useampi asia kerralla sanottavana..
winecfg
Luulenpa, että niitä voi käyttää yhtä aikaa. Siis Winetricksiä ja Wine-Doorsia. Itse asensin tuolla tricksillä joskus jotain, mutten muista mitä ja Doorisia olen jonkun aikaa käyttänyt joidenkin ohjelmien asennukseen. Tietääkseni tekevät pitkälti eri asioita, joten ei pitäisi olla ongelmia.
/polku/wowiin/wow.exe
/polku/wowiin/wow.exe -opengl
Käsittääkseni asettamalla käynnistysparametrin -openglJos sinulla on käynnistyskuvake ja siinä käynnistysparametrinä esim.Koodia: [Valitse]/polku/wowiin/wow.exeniin muuta seKoodia: [Valitse]/polku/wowiin/wow.exe -opengl