Kirjoittaja Aihe: Combat Arms EU  (Luettu 4172 kertaa)

Tekno

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 209
    • Profiili
Combat Arms EU
« : 05.03.09 - klo:04.36 »
terve

http://combatarms.nexoneu.com/

kyse tuollaisesta loistavasta pelistä

olen saanut kikkailtua siihen pisteeseen että pääsen peliin, ja toimii muutenkin ok, mutta ohjaus toimii jotenkin aivan käsittämättömällä tavalla. Tähtäämisestä ei tule mitään.
Onkos kukaan pähkäillyt tuon kanssa?  Uusimmalla winellä olen testaillut..

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11440
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Combat Arms EU
« Vastaus #1 : 05.03.09 - klo:10.42 »
Ei tuota saisi torrenttina? Tai no Google varmaan kertoo...

Kaikissa taitaa lukea Beta...?! Siis noista torrenteista ja mikään ei ole miltään hyvältä sivustolta... ;) No joo... Taidan tyytyä tuohon CAE Downloaderiin sitten vaikkei huvittaisi, mutta olisihan se ollut kiva käyttää TorrentFluxia. :)
« Viimeksi muokattu: 05.03.09 - klo:10.44 kirjoittanut Tomppeli »
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Tekno

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 209
    • Profiili
Vs: Combat Arms EU
« Vastaus #2 : 18.03.09 - klo:16.55 »
tuorein Virtualbox + wined3d = ei edes käynnisty. pöh.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11440
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Combat Arms EU
« Vastaus #3 : 18.03.09 - klo:17.05 »
tuorein Virtualbox + wined3d = ei edes käynnisty. pöh.

Mikäs yhdistelmä tuo on? Tosin kyllä siinä VirtualBoxin uusimmassa versiossa on joku 3D-tuki (ei mitään tekemistä Winen kanssa), mutta ei sillä pitäisi vielä pelien pyöriä...

Itse en vielä ole saanut edes asennettua. Kyselee vahvistusta (näkymättömille) käyttöehdoille (ilmeisesti) ja sen jälkeen asentaja on valkea... Ei eipä toimi uusimmalla Winellä...ainakaan minulla...
« Viimeksi muokattu: 18.03.09 - klo:17.07 kirjoittanut Tomppeli »
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Tekno

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 209
    • Profiili
Vs: Combat Arms EU
« Vastaus #4 : 18.03.09 - klo:17.20 »
Kyllä sen saa winellä menemään peliin asti. Pitää vain asentaa ies4linux (IE6:lla) ja sen jälkeen: export WINEPREFIX="/home/yourusername/.ies4linux/ie6"
Olisi ihan pelattava, jos hiiri ei häröilisi.


Virtualbox tukee käsittääkseni OpenGL:ää, muttei Direct3D:tä. Tarvitaan siis wrapperi että OpenGL<->Direct3D wrapperi että D3D sovellukset voisivat toimia. Tuo WineD3D on sellainen:
http://wiki.winehq.org/WineD3D

Ilman WineD3D:tä harjaa ihmeellisyyksiä Virtualboxissa, ja se asennettuna ei vain silti peli mene splashscreeniä pidemmälle.
« Viimeksi muokattu: 18.03.09 - klo:17.24 kirjoittanut Tekno »