Elikkä kyseessä on hieman tavallista paksumpi miniläppäri, jossa siis irroitettava näppis.
Näyttö on kirkas kiitos LED taustavalon, ja takakannessa hohtaa AI logo niinkuin omena Macbookeissa. Laite vaikuttaa kestävältä ja olen tyytyväinen laatuun. Ainoa ei kestävältä tuntuva osa on tuo ohut muovinen, helposti irroitettavissa oleva takakansi.
Erittäin tyytyväinen olen tuohon masiinaan, joskin painava se on. Kyllä on mielestäni aloittelevan firman ensimmäiseksi tuotteeksi melkoinen taidonnäyte. Vaikka softa on betaa jossa bugeja piisaa, on netinkäyttökin ollut erittäin sujuvaa ottaen huomioon että mobiilit nettihommat olen tähän asti hoitanut puolet hitaammalla Nokian n810 masiinallani, josta oli näyttökin jo haljennut.
Irroitettava näyttö ei minua ostohetkellä viehättänyt, nyt on asia toisin. Tuosta saa muotoiltua vaikka mitä
Kun näytön voi kääntää ja jättää raolleen, sujuu uutisten lukeminen aamiaispöydässä pelkkää kosketusnäyttöä käyttäen ilman kurkottelua ja riskiä kaataa murot näppikselle.
Harvoja valituksen aiheita ovat kosketuslevyn hiirennapit, joista ei ota selvää että koska niitä painaa ja koska ei... sen lisäksi kuulokerööri saisi olla semmonen että siihen varmasti menee kaikki kuulokkeet. Omat kuulokkeeni kyllä toimivat mutta AI foorumeilla on porukkaa valittamassa aiheesta.
Erittäin immovatiivinen ja erilainen miniläppäri. Minulle juuri hyvä, koska arvostan: Kosketusnäyttöä, ulkonäköä, pitkää akkukestoa ja sitä että kotelon sisälle saa ahdettua ylimääräistä tavaraa
Henkilö joka arvostaa: Windows-käyttöjärjestelmää, keveyttä ja ohuutta sen sijaan tuskin omaksuisi laitetta.
Vielä video:
http://www.youtube.com/watch?v=RhvltQXHZ5w