Kirjoittaja Aihe: XSane-kuvanluku  (Luettu 1944 kertaa)

jokke1

• Käyttäjä
  • Näissä hommissa vihreä 47.
    • Profiili
XSane-kuvanluku
« : 22.02.09 - klo:12.57 »
Jostakin kummallisesta syystä en saa XSane-kuvanluku ohjelmalla kopioitua suoraan MP-160:een,vaan se herjaa ensin
" virhe tallentaessa: katkennut putki " ja seuraavaksi " virhe tallentaessa: resurssi ei tilapäisesti ole käytettävissä "
Olen sammuttanut ja yrittänyt uudestaan joten kysymys ei ole väliaikaisesta häiriöstä.kaikki muut kyllä pelaa kuten tallentaminen suoraan.Elikkä ensin tallentamalla kovalevylle ja sitten kopioimalla tulostimella kyllä onnistuu.
Kiitokset Jorille asiallisesta huomautuksesta!
« Viimeksi muokattu: 22.02.09 - klo:14.21 kirjoittanut jokke1 »

jori52

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: XSane-kuvanluku
« Vastaus #1 : 22.02.09 - klo:14.06 »
Tarkennusta vielä, että ensin tallentamalla levylle ja sieltä sitten kopioiden kyllä onnistuu ???

Uuden kysymyksen sijaan voi käyttää myös viestin muokkaus nappia jos jotain tulee mieleen.

Terveisin jori52
Linux counter #348392
 Asus G750JW ja ubuntu 13.10

ubpappa

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: XSane-kuvanluku
« Vastaus #2 : 22.02.09 - klo:17.28 »
Jostakin kummallisesta syystä en saa XSane-kuvanluku ohjelmalla kopioitua suoraan MP-160:een,vaan se herjaa ensin
" virhe tallentaessa: katkennut putki " ja seuraavaksi " virhe tallentaessa: resurssi ei tilapäisesti ole käytettävissä "
Olen sammuttanut ja yrittänyt uudestaan joten kysymys ei ole väliaikaisesta häiriöstä.kaikki muut kyllä pelaa kuten tallentaminen suoraan.Elikkä ensin tallentamalla kovalevylle ja sitten kopioimalla tulostimella kyllä onnistuu.
Kiitokset Jorille asiallisesta huomautuksesta!

Minulla myös ongelmia samaisen tulostimen kanssa ks
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=24740.msg188353#msg188353

Ratkaisin ottamalla käyttöön gscan2pdf:n joka toimii ainakin minulla..
xubuntu 18;rasberry
acer aspire XC,näyttönä Toshiba tv ja vga päte...
Ymmärtää epätäydellisesti vain
suomea...;)

Jos tiedät vastaa, jos luulet tietäväsi vastaa.
Jos et tiedä/ymmärrä...älä vastaa.vanhuus tullee muillennii :))