Mulla on tässä käytössä siis langaton hiiri ja näppis. Veljeä konsultoin puhelimessa tästä asiasta ja kyllä kaikki viittasi siihen että tämä johtuu jotenkin näppiksestä/hiirestä. Jos otan tuon usbin irti josta hiiri ja näppis saa signaalin (joo en tiedä hienoa virallista nimeä sille... Kuten sanoin en tajua tietokoneista mitään) välkyntä loppuu samon tein. Täytyy siis hakea huomenna toinen näppis ja hiiri tähän ja katsoa josko sitten toimisi.
Ongelmaan ei auttanut se että laitoin selaimen olemaan aina päällimmäisenä ja tuota välkkyvää ruutua ei pysty siirtämään millään. Se tulee juuri tiettyyn kohtaan ja siinä pysyy.
Jtkoneen neuvo kuullostaa hyvältä mutta asiaa ei yhtään helpota se että minulla on tämä englanninkielisenä. Kokeilin kuitenkin tällä "mahtavalla" kielitaidollani vääntää tuon neuvomasi englanniksi ja menin sellaiseen kohtaan kuin keyboard shortcuts. mutta en minä niitä saanut poistettua vaikka tuota askelpalautinta (ainakin luullakseni...) painoin.
Toivon todella että näppiksen ja hiiren vaihto auttaa koska muuten tuo partsilta alasheitto rupeaa tuntumaan äärettömän hyvältä ajatukselta