Kirjoittaja Aihe: Blogi alhaalla?  (Luettu 3621 kertaa)

peran

  • Vieras
Blogi alhaalla?
« : 08.02.09 - klo:09.38 »
Onkohan blogi alhaalla vai onko ongelma minun koneessani ?

Tosin serveri ainakaan ei ole alhaalla, sillä sinne pingaa kyllä ihan rivakasti.

Edit - siis tietenkin ... http://blog.ubuntu-fi.org/
« Viimeksi muokattu: 08.02.09 - klo:09.40 kirjoittanut peran »

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11433
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Blogi alhaalla?
« Vastaus #1 : 08.02.09 - klo:09.46 »
Onkohan blogi alhaalla vai onko ongelma minun koneessani ?

Blogi näyttäisi olevan alhaalla eli ei kannata etsiä ongelmaa sinun koneestasi (itsekään en pääse sinne).
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Timo Jyrinki

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 1255
    • Profiili
    • kotisivu
Vs: Blogi alhaalla?
« Vastaus #2 : 13.02.09 - klo:20.42 »
Canonical kertoili lisänneensä blogia ylläpitävään koneeseen muistia, saa nähdä auttaako. Samalla koneella on kai jotain screencasteja, jotka tietty on aika raskaita.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11433
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Blogi alhaalla?
« Vastaus #3 : 13.02.09 - klo:20.56 »
Tuo Blogi on jotenkin kumman näköinen tuolla harmaalla taustalla ja yläpalkki ei ole ajantasalla. Siinä on edelleen tuo vanha tyyli. Onko vika selaimissani vai onko tuo vain jäänyt päivttämättä jostakin syystä? ???
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

peran

  • Vieras
Vs: Blogi alhaalla?
« Vastaus #4 : 10.04.09 - klo:02.17 »
Canonical kertoili lisänneensä blogia ylläpitävään koneeseen muistia, saa nähdä auttaako. Samalla koneella on kai jotain screencasteja, jotka tietty on aika raskaita.

Kyllähän toi blogi oli ylhäällä melko pitkään, mutta tällä hetkellä ainakaan minä en pääse niihin dokumentteihin.

Muutenhan nämä (meille ilmaiset) Canonical:n palvelimet ovat jonkin aikaa pelanneet unelmasti.

Ilokaasu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Vs: Blogi alhaalla?
« Vastaus #5 : 10.04.09 - klo:13.41 »
Juu nyt ainakaan ei pääse, latailee vaan omiaan :) Hyvin ovat kyllä yleisesti ottaen toimineet