Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Onko suomessa palvelua joka tarjoais latausohjelman linuksille? Ifiltä löytyy vaan win ja mac versiot.
Noissa lomakkeen kautta tapahtuvissa systeemeissä kuvat joutuu lisätä yksitellen. Mulla on nytkin yli 400 kuvaa jotka pitäs teettää. Hirveä vaiva. Yritin ajaa ifin ohjelmaa winellä, se asentu ihan kiltisti mutta rupes herjaamaan jostain active-x komponentista
Noissa lomakkeen kautta tapahtuvissa systeemeissä kuvat joutuu lisätä yksitellen. Mulla on nytkin yli 400 kuvaa jotka pitäs teettää. Hirveä vaiva.
Lainaus käyttäjältä: Osku - 28.12.05 - klo:16.33Noissa lomakkeen kautta tapahtuvissa systeemeissä kuvat joutuu lisätä yksitellen. Mulla on nytkin yli 400 kuvaa jotka pitäs teettää. Hirveä vaiva.Fotonetille kelpaa lomakkeen kautta myös zipit. Omat vähäiset kokemukset kyseisestä palvelusta ovat olleet positiivisia. Heillä on myös java-appletti mutta itseäni miellyttää enemmän zipin lähettäminen suoraan lomakkeelta Jos hallitset zip-pakkauksen voit myös lähettää useita kuvia kerrallaan zip-pakattuina, zip-pakkaus ei kuitenkaan saa sisältää hakemistoja tai muita tiedostomuotoja kuin jpeg-kuvia. Muista myös että kertalatauksen makimikoko on 600 Mt
Mitenkäs muuten ubuntussa onnistuu zip -pakkaus? Olen koittanut muutaman kerran ja en ole saanut kuin .tar.gz -paketteja.
Fotonetti on nopea, laadukas ja edullinenkin kaiken lisäksi.Suosittelen Lainaus käyttäjältä: Osku - 28.12.05 - klo:16.33Mitenkäs muuten ubuntussa onnistuu zip -pakkaus? Olen koittanut muutaman kerran ja en ole saanut kuin .tar.gz -paketteja.Gnomessa:Valitse pakattavat tiedostot -> Klikkaa oikealla hiirennäppäimellä ja valitse Luo arkisto... -> Anna luotavalle tiedostolle nimi ja muuta tiedoston tunnus muotoon .zip -> klikkaa LuoSaman voi toki tehdä myös valitsemalla Sovellukset -> Apuohjelmat -> Pakettienkäsittelyohjelma ja siellä valitsemalla Uusi. Arkiston tyypin voit valita monesta eri vaihtoehdoista ja myös zip löytyy listalta.Mikko
Lainaus käyttäjältä: Osku - 28.12.05 - klo:16.33Noissa lomakkeen kautta tapahtuvissa systeemeissä kuvat joutuu lisätä yksitellen. Mulla on nytkin yli 400 kuvaa jotka pitäs teettää. Hirveä vaiva. Yritin ajaa ifin ohjelmaa winellä, se asentu ihan kiltisti mutta rupes herjaamaan jostain active-x komponentista Itselläni ainakin toimii tuo Ifin ohjelma Crossover Officen kautta asennettuna.
Yritin ajaa ifin ohjelmaa winellä, se asentu ihan kiltisti mutta rupes herjaamaan jostain active-x komponentista
Lainaus käyttäjältä: Juhhe1 - 29.12.05 - klo:14.53Lainaus käyttäjältä: Osku - 28.12.05 - klo:16.33Noissa lomakkeen kautta tapahtuvissa systeemeissä kuvat joutuu lisätä yksitellen. Mulla on nytkin yli 400 kuvaa jotka pitäs teettää. Hirveä vaiva. Yritin ajaa ifin ohjelmaa winellä, se asentu ihan kiltisti mutta rupes herjaamaan jostain active-x komponentista Itselläni ainakin toimii tuo Ifin ohjelma Crossover Officen kautta asennettuna.Jos voisit niin toimiiko wine:llä?
$ /opt/cxoffice/bin/wine --versionWine 20040716
Lainaus käyttäjältä: Juhhe1 - 29.12.05 - klo:14.53Lainaus käyttäjältä: Osku - 28.12.05 - klo:16.33Noissa lomakkeen kautta tapahtuvissa systeemeissä kuvat joutuu lisätä yksitellen. Mulla on nytkin yli 400 kuvaa jotka pitäs teettää. Hirveä vaiva. Yritin ajaa ifin ohjelmaa winellä, se asentu ihan kiltisti mutta rupes herjaamaan jostain active-x komponentista Itselläni ainakin toimii tuo Ifin ohjelma Crossover Officen kautta asennettuna.miten sait toimimaan crossoverin kanssa? Mulla ei toi ifin onlinefoto toimi sitten millään!
Lainaus käyttäjältä: whector - 10.01.06 - klo:09.54Lainaus käyttäjältä: Juhhe1 - 29.12.05 - klo:14.53Lainaus käyttäjältä: Osku - 28.12.05 - klo:16.33Noissa lomakkeen kautta tapahtuvissa systeemeissä kuvat joutuu lisätä yksitellen. Mulla on nytkin yli 400 kuvaa jotka pitäs teettää. Hirveä vaiva. Yritin ajaa ifin ohjelmaa winellä, se asentu ihan kiltisti mutta rupes herjaamaan jostain active-x komponentista Itselläni ainakin toimii tuo Ifin ohjelma Crossover Officen kautta asennettuna.miten sait toimimaan crossoverin kanssa? Mulla ei toi ifin onlinefoto toimi sitten millään!Muistaakseni ihan niin että valitsin siitä Install unsupported software tms. ja sieltä että valitsee .exe tiedoston jostain hakemistosta ja siihen valitsin tuon ifionline.exe:n ja se asensi sen ja sit toimi hienosti.Mikä versio sul on crossoverista?
Lainaus käyttäjältä: Juhhe1 - 10.01.06 - klo:22.28Lainaus käyttäjältä: whector - 10.01.06 - klo:09.54Lainaus käyttäjältä: Juhhe1 - 29.12.05 - klo:14.53Lainaus käyttäjältä: Osku - 28.12.05 - klo:16.33Noissa lomakkeen kautta tapahtuvissa systeemeissä kuvat joutuu lisätä yksitellen. Mulla on nytkin yli 400 kuvaa jotka pitäs teettää. Hirveä vaiva. Yritin ajaa ifin ohjelmaa winellä, se asentu ihan kiltisti mutta rupes herjaamaan jostain active-x komponentista Itselläni ainakin toimii tuo Ifin ohjelma Crossover Officen kautta asennettuna.miten sait toimimaan crossoverin kanssa? Mulla ei toi ifin onlinefoto toimi sitten millään!Muistaakseni ihan niin että valitsin siitä Install unsupported software tms. ja sieltä että valitsee .exe tiedoston jostain hakemistosta ja siihen valitsin tuon ifionline.exe:n ja se asensi sen ja sit toimi hienosti.Mikä versio sul on crossoverista?uusin, eli 5.0.0