Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
joo eli aika usein häviää äänet jos käytän kyseisiä ohjelmia samaan aikaan meinaa pää räjähtää ku aina pitää tapella toi amarok bugaa mulla niin pahasti oon kokeillu asentaa uudellee mutta ei tunnu auttavan ? varmaa joku cache juttu tolla ohjelmalla
gstreamer-properties
Amarok on KDE-mediaplayer.Voisiko johtua tuosta tuo yhteensopimattomuus.
noni nyt tuli jotain uutta eli siis ei taas kulunu äänet mistää lopetin pulseaudion järjestelmä valvonta jutulla ja sen jälkee amarok sanoi että ei löydä ääni ajureita jolloin vaihdoin engine kohdasta alsan nyt tulee ääntä amarokista ja firefoxista samaan aikaan mutta luulen että sama ongelma on ku käynnistä koneen uudellee
Mulla on samankaltainen ongelma. Eli oli kaytössä mikä tahansa mediaplayeri ja mikä tahansa selain en saa ääniä kuunneltua samaan aikaan. Tämä on erityisen ärsyttävää kun yrittää esim streamata jotain online-radiota tms. vaikka VLCllä. Sama vika on myös toisin päin eli jos selaimesta tulee musaa ja laitan mediaplayer-sovelluksen pyörimään ei sieltä kuulu pihaustakaan. Tämä siis tapahtuu vain sillon kun selaimella pyöritetään jotain audiota. Jossain kyllä bugii, koska joskus selain tai player jää myös päälle vaikka, olenkin sen graafisesti sulkenut. Terminaalista killallilla saa kyllä suljettua ja sitten voi vaihtaa taas soittimen ja selaimen välillä...Varmaan jollain muullakin ollut ongelmaa ehkä?-R