Kirjoittaja Aihe: Anysee ja ATI Radeon HD 2350  (Luettu 2864 kertaa)

henritakkinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Anysee ja ATI Radeon HD 2350
« : 24.01.09 - klo:00.16 »
Mulla on AMD-pohjainen Fujitsu-Siemens:n Scaleo P -mallinen tietokone, jossa olen yrittänyt saada toimimaan Anyseen kaapelidigiboksia. Näytönohjain on otsikon mukainen. Kaffeinella kanavien haku onnistuu, mutta kun kanavia yrittää katsoa, kone kaatuu. Kokeilin vanhassa Acer:ssa (Travelmate 4051LMi) anyseetä Kaffeine:lla, digitv näkyy ja toimii, toki hieman nykien. Onkohan muilla kokemusta ko Radeonista, pitäisiköhän näytönohjain pistää vaihtoon?
t. henri t
Antec Sonata III, Asus P8H67, Intel i3

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: Anysee ja ATI Radeon HD 2350
« Vastaus #1 : 24.01.09 - klo:00.50 »
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

salai

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2126
    • Profiili
Vs: Anysee ja ATI Radeon HD 2350
« Vastaus #2 : 24.01.09 - klo:00.51 »
Ilmeisesti kyseessä Intrepid Ibex? Minulla ainakin  HD 2400 alkoi kaatumaan 16.10.2008 ja ongelmaan löytyi kaksi ratkaisua: Joko paluu Hardyyn tai ohjaimen vaihto. Noista Atin ohjaimista on kyselty monessakin ketjussa mm: kaffeine kaatuu ja kaataa koko koneen

harrykaa

  • Vieras
Vs: Anysee ja ATI Radeon HD 2350
« Vastaus #3 : 24.01.09 - klo:10.53 »
Ilmeisesti kyseessä Intrepid Ibex? Minulla ainakin  HD 2400 alkoi kaatumaan 16.10.2008 ja ongelmaan löytyi kaksi ratkaisua: Joko paluu Hardyyn tai ohjaimen vaihto. Noista Atin ohjaimista on kyselty monessakin ketjussa mm: kaffeine kaatuu ja kaataa koko koneen

Niinpä.
ATI ei tällä hetkellä saa tehtyä Intrepidiin sopivaa ajuria.
On pakko käyttää avointa radeonhd-ajuria.
Se taas on Intrepidiin haettava erikseen sivujen www.x.org kautta, että saisi kunnollisen version.
Mutta tietenkään siinä ei vielä toimi Xv eikä 3D.  ;D

henritakkinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Anysee ja ATI Radeon HD 2350
« Vastaus #4 : 24.01.09 - klo:16.27 »
Kiitos kaikille vastauksista. Vakaasti harkitsen jotain passiivijäähdytteistä halpaa nvidian korttia. Sinänsä hassua, että Windowsin puolella Anyseen kanssa on toiminut ainoasta ATI:n koneessa ensiasennettu ajuri. Kaikki sen jälkeen kokeilemani ajurit ovat olleet sopimattomia Anyseen kanssa.
Antec Sonata III, Asus P8H67, Intel i3

henritakkinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 24
    • Profiili
RATKAISTU: Vs: Anysee ja ATI Radeon HD 2350
« Vastaus #5 : 24.01.09 - klo:16.42 »
Ilmeisesti kyseessä Intrepid Ibex? Minulla ainakin  HD 2400 alkoi kaatumaan 16.10.2008 ja ongelmaan löytyi kaksi ratkaisua: Joko paluu Hardyyn tai ohjaimen vaihto. Noista Atin ohjaimista on kyselty monessakin ketjussa mm: kaffeine kaatuu ja kaataa koko koneen

Niinpä.
ATI ei tällä hetkellä saa tehtyä Intrepidiin sopivaa ajuria.
On pakko käyttää avointa radeonhd-ajuria.
Se taas on Intrepidiin haettava erikseen sivujen www.x.org kautta, että saisi kunnollisen version.
Mutta tietenkään siinä ei vielä toimi Xv eikä 3D.  ;D

No niin. Hävettää tunnustaa: ongelma ratkesi poistamalla ATI:n ajuri käytöstä.
Antec Sonata III, Asus P8H67, Intel i3