Kirjoittaja Aihe: NFS-Most Wanted toimimaan  (Luettu 1752 kertaa)

jarpppi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 111
    • Profiili
    • jarppi.arkku.net
NFS-Most Wanted toimimaan
« : 20.01.09 - klo:14.57 »
Terve,

Eli minulla on waretettu NFS-Most Wanted. Luin täältä, että Most Wanted toimisi ainakin jotenkuten winen kanssa. Muistaakseni "arvosana" oli silver tai gold. Kuitenkin, mounttasin iso-tiedoston ja avasin setupin ja se valmisteli jotain, mutta ilmoitti kohta, ettei DirectX9:ää ole asennettu järjestelmään. Luulin sen asentaneeni onnistuneesti winetricksin kanssa, mutta ilmeisesti se ei ollut asentunut. Kokeilin sitten asentaa uudelleen winetrickin kautta, mutta se ei ilmeisesti mene niin kuin pitäisi. Tässä rivistöpätkä sen asennuksesta. Pitääkö tuo DirectX9 ylipäätään asentaa winetrickien avulla, vai onko siihen joku muu tapa? Vai saako DirectX9 edes winen avulla toimimaan? Jos joku voisi vähän opastaa tämän DirectX:n kanssa, muusta tuo NFS ei ainakaan tähän mennessä ole herjannut.

Kiitos.

-jarppi-

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11440
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: NFS-Most Wanted toimimaan
« Vastaus #1 : 20.01.09 - klo:15.24 »
Terve,

Eli minulla on waretettu NFS-Most Wanted.

Vai niin...  :( Itselläni ihan laillinen kopio (niitä harvoja tietokonepelejä jotka olen ostanut/saanut lahjaksi). Vielä en ole saanut aikaiseksi asentaa...siis Ubuntuun.

Luin täältä, että Most Wanted toimisi ainakin jotenkuten winen kanssa. Muistaakseni "arvosana" oli silver tai gold. Kuitenkin, mounttasin iso-tiedoston ja avasin setupin ja se valmisteli jotain, mutta ilmoitti kohta, ettei DirectX9:ää ole asennettu järjestelmään.

http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=8714
Lainaus
In AutoRun.conf you must change this
DirectXVersion=0
StartMenuDXEULA=0
Copy CD/DVD to disk and change
Ja kysyjänä olen minä (vastaajana en ;))...

Kiitos.

Oleppa hyvä, mutta ihan vinkkinä ei ehkä kannata mainita warettaneensa peliä... ::)
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Tuplanolla

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1420
  • Reg. Linux user #423604
    • Profiili
Vs: NFS-Most Wanted toimimaan
« Vastaus #2 : 20.01.09 - klo:15.34 »
Jepjep, vähän voi tuo waretettu-sana tossa vaikuttaa.

Itse en periaatteesta auta waretettujen kanssa ;D
Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma ratkeaa!