Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Ubuntu 8.10:stä tai yleensäkin Ubuntusta loistava esittely ilman toimittajan omia "fiiliksiä">(lue: valituksia aiheesta kun Linux ei toimikaan samalla tavoin kuin Ms järjestelmä).
Lainaus käyttäjältä: js72 - 03.01.09 - klo:20.10Ubuntu 8.10:stä tai yleensäkin Ubuntusta loistava esittely ilman toimittajan omia "fiiliksiä">(lue: valituksia aiheesta kun Linux ei toimikaan samalla tavoin kuin Ms järjestelmä).Olen käyttänynyt Ubuntua ja opensusea ja fedoraa useita vuosia ja todennut saman kuin lehtiartikkelissa, ettei tarvitse Ms normaalissa käytössä.
Minä olen todennut suoraan monissa atk-liikkeissä ettei ainakaan perheen nuorempia pitäisi päästää nykyisin nettiin muuta kuin Linux-käyttöjärjestelmässä. Pelit ym. jutut on taas eri asia. Jos ne on elämää suurempia juttuja niin sitten toiseen osioon asentaa jonkin windows-käyttiksen.
Mutta mitähän ajoit takaa tuolla perheen pienimmillä...miksi ei muilla käyttiksillä?
Lainaus käyttäjältä: Jtkone - 07.01.09 - klo:15.58Mutta mitähän ajoit takaa tuolla perheen pienimmillä...miksi ei muilla käyttiksillä?En ole alkuperäisen kommentin esittäjä, mutta sanoisin, että jos kenelle käsite 'haittaohjelma' on vieras, niin häntä ei pidä päästää viittä metriä lähemmäs nettiyhteydessä olevaa Windowsia.