ei ne windows-pc:t juuri sen halvempia ole jos oikeasti haluaa, että kone on samaa tasoa kuin tuo mäkki. tai siis haluaa oikeasti jäykkärunkoisen koneen joka ei paina mahdottomasti ja käy aika hiljaisena. mäkki voi olla ihan hyvä vaihtoehto, pc-puolelta varmaan lenovon tai joku hp:n business-malli voisi olla vastaava. nuo nyt olisivat niitä jotka minä itselleni kelpuuttaisin.
Mäkki on ylihinnoiteltu ja todella suuresti, joten sen takia en kyllä niihin itse koske kun ei meikäläiselle edes mitään lisää toisi. Laadukas varmasti (sitä en kiellä), mutta ei minusta hintansa väärti (ei ainakaa minulle)
. Kuulemma videoeditoinnissa mäkki on vailla vertaa, mutta itse ku ei sellaisia tarvi, vaan pääasiassa koneen käyttö on sellaista perussurffialua jne..
Lenovokin osaa laittaa turhaan hintaa siihen nähden mitä sisuksissa on. Ja se tönkkö muotoilu ei minua oikein hetkauta
.
Kyllä niitä laadukkaita muovirimpuloitakin on olemassa, mutta on myös niitäkin jotka nitisee ja natisee. Itse kallistun usein Fujitsu Siemensin kannettaviin, varsinkin sellaisiin joissa on 3 vuotta takuuta. Takuu se minusta on tärkeä
Tuossa olisi HP Pavillon HDX-18 1000 ja jopa 18,4" näyttö.
Löytyy HD-materiaalia varten Bluray-asemakin.
NVidia 9600M:llä (512 Mb) voi jo pelaillakin tai ihailla Linuxin Compiz-Fusionin 3D-ihmeitä.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=16174
[offtopic]Eihän tuota voi sanoa enää kannettavaksi? Tuohan on perässä raahattava?
[/offtopic]