Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Jaa, jotain sekoili. Eipä se mitäään väärää mennyt asentamaan vaikka siltä näyttikin. Ja toimii ainakin nyt tällä hetkellä. Katsotaan mitä se sanoo bootin jälkeen edit: toimii. Miksi muuten tuo ei asentanut K7 kerneliä? Vai meneekö Turion 64bit niin 686 kerneli?
Heti jäätyi. Eli hiiri jäätyi heti kun olin avaamassa jotain ikkunaa? Miköhän tuossa on vikana?
Kaikki avut koodin parantamiseksi on tervetulleita
Ainakin sellaiset tulee mieleen, että sudo ei tarvitse laittaa komentojen eteen, koska koko skripti ajetaan rootin oikeuksilla. Tuo selventää koodia vähän.Toisekseen näytönohjaimen merkki kannattaisi varmistaa ennen, kuin koneeseen aletaan tehdä mitään muuta, koska on aika rasittavaa ensin odottaa, kun kone asentelee paketteja aikansa ja sitten vasta alkaa valittamaan, että eihän sinun näytönohjain olekkaan tuettu.
ja onko järjestelmän palautus vaikea, jos ei toiminutkaan?
ja sitten vielä pudottaako XGL resoja? itse käytän 1400x1050 joka on kannettavan näytön maksimi.
Lainaus käyttäjältä: Anssi - 22.03.06 - klo:20.02ja onko järjestelmän palautus vaikea, jos ei toiminutkaan?Eikös tämä riipu ihan siitä, millaiset varmuuskopiot on tehnyt.. Lainaus käyttäjältä: Anssi - 22.03.06 - klo:20.02ja sitten vielä pudottaako XGL resoja? itse käytän 1400x1050 joka on kannettavan näytön maksimi.Ei kai sen itsestään pitäisi resoja pudottaa... sehän olisi jo viallinen pakkaus silloin.
Toimii! Kiitos! Mistä tätä säädetään? Ton wobbly efectin voi ottaa veke. Mistä kuutiota pyöritetään muualta kuin työpöydän vaihtimesta jne?