Kirjoittaja Aihe: dvdshrink 3.2.0.15 kaatuu  (Luettu 2280 kertaa)

samihs72

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 846
    • Profiili
dvdshrink 3.2.0.15 kaatuu
« : 19.12.08 - klo:10.17 »
Moi! Käytän Dvdshrink 3.2.0.15 winen kautta ja Dvdshrink kaatuu kesken re-authorisoinnin. Tämä ei ole wine ongelma, sama juttu Windows XP:n kanssa. Yritän koostaa useammasta DVD folderista yhtä levyä mutta homma kaatuu aina. Olen ProjectX:llä koostanut DVB-tallenteet IfoEditillä DVD muotoon ja sitten siitä edelleen yritän kasata yhtä DVD:tä Dvdshrinkillä. Onko jollain tietoa, mikä versio olisi vakaa ja toimiva ja mistä sen saisi? Olen nimittäin joskus puoli vuotta sitten omistanut version, joka toimii mutta nyt tämä uusin 3.2.0.15 ei toimi.

Kiitos jo etukäteen vastanneille!

[ylläpito on poistanut liitteen]
Desktop:HP Pavilion h8-1111sc Core i5-2320/8 GB/1.5 TB/GeForce GT 530 2 GB/Windows 10 64-bit,  Ubuntu 24.04 Noble Numbat
RPi 4B Nextcloudpi

uunox

  • Vieras
Vs: dvdshrink 3.2.0.15 kaatuu
« Vastaus #1 : 19.12.08 - klo:11.59 »
No niin, ensinnäkin täytyy sanoa ettei DVDShrink kaadu enempää XPn kuin Vistankaan pällä.
Se miksi se sinulla kaatuu taas johtuu siitä että räpläilet kirjoitusuojauksen sisältävää materiaalia.
Koska Suomessa on kielletty opastamasta julkisesti laittomuuksiin jota näyttäisi olevan tekeillä, sanon vain että ensin täytyy poistaa suojaukset niin homma alkaa pelittämään.
Jos kyse ei ole kirjoitussuojauksesta niin materiaali ei muutoin ole kokonaisuudessaan kelvollista ja lopputuos on sama...

UbunTux

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2046
  • KubunTux
    • Profiili
Vs: dvdshrink 3.2.0.15 kaatuu
« Vastaus #2 : 19.12.08 - klo:12.16 »
Onko tiedostojen  koko ongelma?

Voisit kokeilla k9copya.
(DVB-tallenteiden pienempäään pakkaus samaan muodossa hirvittää)


Jos koko ei ole ongelma dumppaa kansion videotallenne mplayerillä yhteen tiedostoon ja käytä vaikka dvdstyleriä. Uusi otskko syntyy myös käyttämällä samaa kohdekansiota uudelleen pelkällä dvdauthorilla.
Koodia: [Valitse]
mplayer dvd://1 -dvd-device /kansio/jossa/dvd:n/rakenne/on  -dumpstream -dumpfile video1.mpg

http://linux.fi/wiki/DigiTV:n_tallennukset_DVD:lle

« Viimeksi muokattu: 19.12.08 - klo:12.21 kirjoittanut UbunTux »
KDE neon
Uudempaa KDE:tä Ubuntulla

samihs72

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 846
    • Profiili
Vs: dvdshrink 3.2.0.15 kaatuu
« Vastaus #3 : 19.12.08 - klo:13.52 »
Onko tiedostojen  koko ongelma?

Voisit kokeilla k9copya.
(DVB-tallenteiden pienempäään pakkaus samaan muodossa hirvittää)


Jos koko ei ole ongelma dumppaa kansion videotallenne mplayerillä yhteen tiedostoon ja käytä vaikka dvdstyleriä. Uusi otskko syntyy myös käyttämällä samaa kohdekansiota uudelleen pelkällä dvdauthorilla.
Koodia: [Valitse]
mplayer dvd://1 -dvd-device /kansio/jossa/dvd:n/rakenne/on  -dumpstream -dumpfile video1.mpg

http://linux.fi/wiki/DigiTV:n_tallennukset_DVD:lle



Olen onnistuneesti luonut jo yhden vastaavan DVD:n. IfoEditillä luodut yksittäiset DVD-kansiot veivät tilaa yhteensä 5,89 GB:tä ja Dvdshrink ilmoittaa pakkaavansa materiaalin noin 76%:ksi. Mulla ei ole mahdollisuutta käyttää tässä tilanteessa esim XviD pakkausta, kun laite jota käytän ei toista DivX:ää.. Kaatuuko tuo Dvdshrink liian isoa möykkyä pakatessa vai..?

Tämä ei ole kopiosuojattua matskua satavarmasti  ;) Ihan itse oon Muumit ottanut digiboxista ja niissä filuissa tuskin kopiointisuojaa on...
Desktop:HP Pavilion h8-1111sc Core i5-2320/8 GB/1.5 TB/GeForce GT 530 2 GB/Windows 10 64-bit,  Ubuntu 24.04 Noble Numbat
RPi 4B Nextcloudpi

UbunTux

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2046
  • KubunTux
    • Profiili
Vs: dvdshrink 3.2.0.15 kaatuu
« Vastaus #4 : 19.12.08 - klo:14.10 »
No se k9copy? Kokeilin juuri 550 Mt -> 430 Mt ja onnistui (voi silmiäni  ;D).

Ehkäpä videossa jokin asteinen sirrtovirhe tms, jota tuo dvdshrink ei ymmärrä....
KDE neon
Uudempaa KDE:tä Ubuntulla

uunox

  • Vieras
Vs: dvdshrink 3.2.0.15 kaatuu
« Vastaus #5 : 19.12.08 - klo:20.52 »
Eipä ole vielä Shrink kaatunut muuten kuin suojattuun materiaaliin, olen pakannut yli 7gigankin tiedostoja, eikä siinä muuta eroa ole kuin hieman pidempään menee kun on enemmän puuhaa. Tuo ilmoitus on juuri kopiosuojatunkin kanssa yhtenevä, eikä se yleensä tökkää heti vaan voi aluksi mennää pitkäänkin ennen tökkäämistä. Joskus tuli vain ihmeteltyä samaa asiaa kun sen enmpiä ajattelematta heitin lätyn pesään ja pistin pakkaamaan ja oikein pari kertaa piti yrittää ennenkuin huomasin mitä olin puuhaamassa...
Mutta ei kai tuo paljon maksa jos ajaa engryptauksen niin näkee onko se sitä ja kyllä TVn kautta tulee hyvinkin kopiosuojattua tavaraa tai ainakin joskus tuli, ei ole vuosikausiin tullut harrastettua moista, vaan materiaali on aivan muualta...
Eikä Shrinkistä ole tuon parempaa versiota, tietääkseni...

Blackheart

  • Vieras
Vs: dvdshrink 3.2.0.15 kaatuu
« Vastaus #6 : 20.12.08 - klo:06.05 »
Moi! Käytän Dvdshrink 3.2.0.15 winen kautta ja Dvdshrink kaatuu kesken re-authorisoinnin. Tämä ei ole wine ongelma, sama juttu Windows XP:n kanssa. Yritän koostaa useammasta DVD folderista yhtä levyä mutta homma kaatuu aina. Olen ProjectX:llä koostanut DVB-tallenteet IfoEditillä DVD muotoon ja sitten siitä edelleen yritän kasata yhtä DVD:tä Dvdshrinkillä. Onko jollain tietoa, mikä versio olisi vakaa ja toimiva ja mistä sen saisi? Olen nimittäin joskus puoli vuotta sitten omistanut version, joka toimii mutta nyt tämä uusin 3.2.0.15 ei toimi.

Kiitos jo etukäteen vastanneille!

Siis, täh? Mikä "ifoEdit"?  Onnistuuko, kun teet ProjectX ohjelman alusta loppuun ja koostat videon vaikka Avidemuxilla tai Devede ohjelmalla?

DVDShrink on paras DVD9 --> DVD5 muunnokseen, mutta kopiosuojaukset lähtee paremmin DVDFab ohjelmalla.  Niin ja ei DVDShrink kaadu täällä ainakaan (Debian Lenny, ja Ubuntu 8.04)  Jotain vikaa taitaa olla lähteessä tai jossain muussa.


samihs72

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 846
    • Profiili
Vs: dvdshrink 3.2.0.15 kaatuu
« Vastaus #7 : 20.12.08 - klo:13.09 »
Moi! Käytän Dvdshrink 3.2.0.15 winen kautta ja Dvdshrink kaatuu kesken re-authorisoinnin. Tämä ei ole wine ongelma, sama juttu Windows XP:n kanssa. Yritän koostaa useammasta DVD folderista yhtä levyä mutta homma kaatuu aina. Olen ProjectX:llä koostanut DVB-tallenteet IfoEditillä DVD muotoon ja sitten siitä edelleen yritän kasata yhtä DVD:tä Dvdshrinkillä. Onko jollain tietoa, mikä versio olisi vakaa ja toimiva ja mistä sen saisi? Olen nimittäin joskus puoli vuotta sitten omistanut version, joka toimii mutta nyt tämä uusin 3.2.0.15 ei toimi.

Kiitos jo etukäteen vastanneille!

Siis, täh? Mikä "ifoEdit"?  Onnistuuko, kun teet ProjectX ohjelman alusta loppuun ja koostat videon vaikka Avidemuxilla tai Devede ohjelmalla?

DVDShrink on paras DVD9 --> DVD5 muunnokseen, mutta kopiosuojaukset lähtee paremmin DVDFab ohjelmalla.  Niin ja ei DVDShrink kaadu täällä ainakaan (Debian Lenny, ja Ubuntu 8.04)  Jotain vikaa taitaa olla lähteessä tai jossain muussa.



Ajan IfoEditiä winellä ja siten DVDShrinkiä winellä myös. Taitaa olla jossain noissa DVB tallenteissa jotain vikaa...  ???
Desktop:HP Pavilion h8-1111sc Core i5-2320/8 GB/1.5 TB/GeForce GT 530 2 GB/Windows 10 64-bit,  Ubuntu 24.04 Noble Numbat
RPi 4B Nextcloudpi