Miksi ProjectX ei kelpaa
Video on normaalia mpeg-2 -videota ja ääntä mpeg-ts paketissa. Sitä pitää käsitellä niiden siirtovirheiden ja muun kivan vuoksi.
Sisäistä tämä.
java -jar ProjectX.jar video.m2t -demux
mplex -f8 video.m2v video.mp2 -o video.mpg
Sama juttu neuvotaan avidemuxin dokumenteissa.
Lataa se video.mpg avidemuxiin. Eli sama video uudessa säiliössä ilman muunnoksia laatuun.
Et sen puoleen Windowsillakaan saa parempaa jälkeä sinun tyylilläsi.
Hei!
Täytyypä googlata tuota ProjectX ohjelmaa, ainakaan "sudo apt-get install projectx" ei sitä löytänyt ??
Eli sitten tuota video.mpg filettä pystyy editoimaan paremmin ilman että ääni siirtyy ??
Minun tarkoitukseni siis on ainoastaan poistaa mainokset, ei muuttaa tiedosto muotoa ??
Et sen puoleen Windowsillakaan saa parempaa jälkeä sinun tyylilläsi.
Vielä lopuksi, niin, tuo yllä, yleensä kannattaa aina muistaa, niin netissä kuin ulkoelämässäkin, niin tuo kohteliaisuus,
turhien vain loukkaavien lauseitten käyttö ei ole kilttiä, eikä suotavaa,
en ymmärrä minkä takia kirjoitit tuon että "minun tyylilläni" ei saa parempaa jälkeä edes Windowssilla ?? Mistä tyylistä oli kyse, Avidemux siis siirtää ääntä pois kohdaltaansa kun poistan elokuvista mainokset ??
Tämä 2008 oli minun ensimmäinen kokonainen vuosi Ubuntun parissa, eikä minulla ole ATK alan koulutusta, eli,
kaikkea en vielä Usta osaa, ajattelen vain näin että jos joku kerta julkaisee AVIDEMUXIN ni se vois sitten myös toimia kunnolla, muuten lykätkää julkaisua.
//----
Kiitos,,