KToshiba ja Kompile ei oo kummassakaan (Dapper eikä Breezy) mutta Dapperissa on kaikki tarvittavat kirjastot ja kaikki esim noiden kahden Compiloimista varten...
Ja oon asentanu tähän vaikka mitä mitkä eivät Kubuntu-Desktop kuulu (KDEArtworks, KDEAmusements, jne n. 150 ylimääräistä ohjelmaa ADEPT:ia käyttäen) eli olisi järkyttävä lista kuitenkin itse manuaalisesti asennettavana, eikä kauheesti innostais...
Sitä en tiedä onko Breezyssä GCC4 vai mikä tässä on, mutta KAIKKIA tarvittavia KToshiba, Kompile, Eggdrop, jne Compilee varten ei löydy...No Eggdrop löytyy apt-get mutta esim noi 2 muuta ei (on niitä paljon lisää mitä olisin halunnu KDE-APPS.ORG:ista asentaa, mutta ei ole tarvittavia kirjastoja tässä Breezy:ssä)
Ja kyllä mä sen ymmärrän että on vielä kehitysversio ja että se julkaistaan joskus 28. huhtikuuta (jos en väärin muista)...
Asensinkin jo Dapperin ja hyvin toimi niin kauan kunnes boottasin koneen, ei auennut KDE enää.....sitten asensin Kubuntu-desktop eikä kuitenkaan auennut se graafinen sisäänkirjautuminen (en muista mitä kaikkia virheitä tuli), sitten yritin asentaa KDE tai jotain vastaavaa niin se halusi asentaa myös uuden Kernelin, pistin siihen ensin EI koska se oli suositeltu, ei auttanut vieläkään vaikka boottasin, sitten pistin siihen Kernel kysymykseen KYLLÄ ja nyt kun käynnistää koneen GRUB:issa on vain MEM TEST.....
Latasin ja poltin jo Kubuntu Dapper, mutta en pääse sitä nyt asentamaan muutamaan päivään (itse olen @ HKI ja serveri on @ TRE), mutta tarkotuksena on kuitenkin asentaa se suoraan siitä cd:ltä......