Kirjoittaja Aihe: Upea Ubuntu  (Luettu 2816 kertaa)

aappee

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 162
    • Profiili
Upea Ubuntu
« : 01.12.08 - klo:17.30 »
On tämä Ubuntu 8.10 aivan upea systeemi!!! Kun se asentuu, niin kaikki pelaa hienosti. Päivitykset pelaa ajallaan. Joskus välillä videot tms  takkuilee, mutta parin päivän päästä kaikki taas OK.  Kiitokseni kaikille systeemiä ylläpitäville tällaiselta ihq tavalliselta tietokoneen käyttäjältä.
Give me time and give me space
Give me real, don't give me fake
Give me strength, reserve control :)

meizirkki

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1039
    • Profiili
Vs: Upea Ubuntu
« Vastaus #1 : 01.12.08 - klo:18.16 »
Äänestän puolesta!   ;)
Fanitan:
Bitcoin, maailman suurin virtuaalivaluutta ja hajautetun laskennan projekti.
Enlightenment, helposti kustomoitava työpöytä. => PPA ubuntulle

Frank Zappa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 282
    • Profiili
Vs: Upea Ubuntu JAA-A
« Vastaus #2 : 05.12.08 - klo:13.37 »

Ennenkuin liika itsevarmuus iskee, niin tutustu ja tallenna paperille
kuinka Grub saahaan palautetuksi ja eri Grup Error-versiot !

Mulla jo neljännellä kiintolevyllä Gutsy 7.10, enkä oo vielä saanu ensimmäisellekkään
grubbia takaisin. Neuvoja riittää parikymmentä kpl, mutta entäs kun yksikään ei osu kohalleen ???

T: Frank  8)

kalarm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 714
    • Profiili
Vs: Upea Ubuntu
« Vastaus #3 : 05.12.08 - klo:13.54 »

Mulla jo neljännellä kiintolevyllä Gutsy 7.10, enkä oo vielä saanu ensimmäisellekkään
grubbia takaisin. Neuvoja riittää parikymmentä kpl, mutta entäs kun yksikään ei osu kohalleen ???

T: Frank  8)

No jos vaan yhtä varmaa haluat, niin uudelleen asennus on lähes 100 %;nen. Terveisin kalarm.
ubuntu 22.04.2 LTS 64bit
ubuntu 18.4 LTS 64bit
Windows 7 professional

Storck

  • Vieras
Vs: Upea Ubuntu JAA-A
« Vastaus #4 : 05.12.08 - klo:14.04 »

Ennenkuin liika itsevarmuus iskee, niin tutustu ja tallenna paperille
kuinka Grub saahaan palautetuksi ja eri Grup Error-versiot !

Mulla jo neljännellä kiintolevyllä Gutsy 7.10, enkä oo vielä saanu ensimmäisellekkään
grubbia takaisin. Neuvoja riittää parikymmentä kpl, mutta entäs kun yksikään ei osu kohalleen ???

T: Frank  8)

Muistaa silloin tällöin ottaa /home-osiosta kopioita niin uudelleen asennus jos menee ihan jumiin, asennus niin helppo ja nopea toimenpide. Näin minä teen ja ei hätää.  8)

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3932
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
Vs: Upea Ubuntu
« Vastaus #5 : 05.12.08 - klo:18.07 »
ulkonen kovo on kans ihan hieno keksintö minne kaiken tarpeellisen saa talteen...tosin ei nykyään ole ollu tarvetta mokomille, ehkä olen oppinut läksyni liiallisesta koettelemisesta ;)
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB

Storck

  • Vieras
Vs: Upea Ubuntu
« Vastaus #6 : 05.12.08 - klo:18.25 »
olen oppinut läksyni liiallisesta koettelemisesta ;)

Tuo on tehokkain keino säästyä ongelmilta. (vaikkakaan..  en pidä Ubuntun asentamista ongelmana, niin helppo toimenpide)  :D