Kirjoittaja Aihe: Tomboy ja aikaleiman säätö [ratkaistu]  (Luettu 1694 kertaa)

AlbertRetro

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1084
  • Puun uudelleenistutus auttaa usein... <resetointi>
    • Profiili
Tomboy ja aikaleiman säätö [ratkaistu]
« : 18.11.08 - klo:15.23 »
Onko  kellään kokemusta ja aavistusta miten aikaleiman saisi viisaampaan muotoon... jotenkin 2008-11-18 15:20:55
Onnistuisi tuo arkistointi ja dokumentointi hieman näppärämmin.

Terveisin Alpertti
« Viimeksi muokattu: 18.11.08 - klo:17.40 kirjoittanut AlbertRetro »
    "...minä mikään viisas ole, tahdon elää vain kuin ihminen..."   http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=22423.new#new  counter.li.org #417588

anttimr

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Tomboy
« Vastaus #1 : 18.11.08 - klo:15.44 »
Selitäpä vielä lisää, mitä meinaat aikaleimalla? Siiskö "Etsi kaikista muistilapuista", "viimeksi muokattu" sarakkeen aikoja?
marraskuun 11. 15:20, sekö ei ole hyvin?

Millä lailla meinasit muuten arkistoida? 
Ubuntu 12.10 Quantal Quetzal

AlbertRetro

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1084
  • Puun uudelleenistutus auttaa usein... <resetointi>
    • Profiili
Vs: Tomboy
« Vastaus #2 : 18.11.08 - klo:16.05 »
Joo...
Kun muistilappu on auki, työkaluissa on valinta... lisää aika... timestamp...
Laput asettuu aikajärjestykseen jos päiväys vain on "nurinperin" lapun nimessä...
ja pysyy myös aakkosellisesti, tuo kun defaulttinakin lajittelee viimeksi avatun ylimmäiseksi...
Se taitaa käyttää tuota järjestelmän päiväystä tuolta oikeelta ylänurkasta, vaan tars saaha se käännettyä.
Onko siihen syvemmällä konehuoneessa lisää säätöjä, tohon kelloon... Tomboysta ei tarttis sitten mitään "rikkoa" tai puukottaa...
varsinkaan kun ei osaa. :D

Terveisin Alpertti
    "...minä mikään viisas ole, tahdon elää vain kuin ihminen..."   http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=22423.new#new  counter.li.org #417588

anttimr

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Tomboy
« Vastaus #3 : 18.11.08 - klo:16.32 »
No, nyt alkaa sytyttää. Käytän jonkinverran Tomboyta satunnaisiin muistiinpanoihin, silti jäänyt aivan hoksaamatta tuo ajalla leimaaminen. Mutta sainhan päivämäärän sinun tarvitsemaan muotoon. Hiiren oikealla muistilapun päällä > asetukset > lisäosat. Sieltä kaivaa Toolseista Insert Timestamp (käännöksiä minun kielipaketeista näköjään vielä puuttuu). Timestampin asetuksiin Käytä omaa muotoilua: yyyy-MM-dd HH:mm:ss
Oliskohan se siinä?

Ubuntu 12.10 Quantal Quetzal

AlbertRetro

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1084
  • Puun uudelleenistutus auttaa usein... <resetointi>
    • Profiili
Vs: Tomboy
« Vastaus #4 : 18.11.08 - klo:17.25 »
Joo!
Sytytteli aikansa täälläkin.
Lainaus
New Note 13

Describe your new note here.2008.11.18_05:04

Vaan en minä mitään hiirinapivalikkoa auki saanu, enkä löytäny.  :(
Search all notes, valikko, edit, preferences oli se reitti. Hyvin on piilossa, täytyy todeta. Oisko tarkoituksellinen ominaisuus jopa...
Sillä on helppo kiiruussa  noita lokisilppuja napsia talteen, jos yrittää vähänkin kutistella niiden pituuksia.
Varsinaisten editorien kanssa oon huono. Puuttuu rutiinit. Hidas. Ja hiiren rulla pyörii...
Melkein samanlainen ikkuna on nautiluksessakin...
Olihan se siinä! Kiitokset.

Terveisin Alpertti
    "...minä mikään viisas ole, tahdon elää vain kuin ihminen..."   http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=22423.new#new  counter.li.org #417588