Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
8.04 Kubuntussa mulla toimi läppärin (Lenovo R61i) kirkkauden säätö, mutta kun päivitin 8.10:n, niin eivät toimi enään. Ne on home ja end -näppäimien takana. Näppäinvalo toimii, joka on kanssa samanlailla fn-näppäimen takana. numlock kanssa, eli näköjään kaikki muut toimii paitsi tuo kirkkaudensäätö. Ei sen välttämättä tarvitse toimia, kunhan saisi tätä näyttöä himmeämmäksi.
Lainaus käyttäjältä: Squirrel - 17.11.08 - klo:19.598.04 Kubuntussa mulla toimi läppärin (Lenovo R61i) kirkkauden säätö, mutta kun päivitin 8.10:n, niin eivät toimi enään. Ne on home ja end -näppäimien takana. Näppäinvalo toimii, joka on kanssa samanlailla fn-näppäimen takana. numlock kanssa, eli näköjään kaikki muut toimii paitsi tuo kirkkaudensäätö. Ei sen välttämättä tarvitse toimia, kunhan saisi tätä näyttöä himmeämmäksi.Järjestelmä >asetukset>virransäästö>aseta näytön kirkkaus arvoon ,jonka voit itse määritellä.Muox sulla onkin kubuntu, mutta löytynee virransäästö siitäkin.Terveisin jori52
Lainaus käyttäjältä: jori52 - 17.11.08 - klo:20.51Lainaus käyttäjältä: Squirrel - 17.11.08 - klo:19.598.04 Kubuntussa mulla toimi läppärin (Lenovo R61i) kirkkauden säätö, mutta kun päivitin 8.10:n, niin eivät toimi enään. Ne on home ja end -näppäimien takana. Näppäinvalo toimii, joka on kanssa samanlailla fn-näppäimen takana. numlock kanssa, eli näköjään kaikki muut toimii paitsi tuo kirkkaudensäätö. Ei sen välttämättä tarvitse toimia, kunhan saisi tätä näyttöä himmeämmäksi.Järjestelmä >asetukset>virransäästö>aseta näytön kirkkaus arvoon ,jonka voit itse määritellä.Muox sulla onkin kubuntu, mutta löytynee virransäästö siitäkin.Terveisin jori52Eipä ole siellä noita asetuksia, etsin kyllä jo aikoinaan sieltä.
Eikös siinä voikaan säätää kaikkea Terveisin jori52
Lainaus käyttäjältä: jori52 - 17.11.08 - klo:21.03Eikös siinä voikaan säätää kaikkea Terveisin jori52Voi toki, mut se on jossain toisessa paikassa.