Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Itse olen mietiskellyt kesällä hommaavani 6600:n tai 6600GT:n, mutta saa nähdä kumpi tulee otettua. Eikai noissa niin hirveitä eroja ole?
Mutta jos et aio pelailla etkä pahemmin käyttää mitään raskaita 3d-sovelluksia niin tavallinen 6600 on ihan hyvä ostos.
Nojaa sama core niissä kylläkin on, mutta GT on aika paljon nopeampi kuin tavallinen.
AGP vai PCI-E? Kato noita "tompan testejä", ja eti mbnetin hinta vertailusta vastaavaa hyvää korttia. Esim. testeissä ollut ihan hyvin pärjännyt 6600 gt 128mb muistia on halvimmillaan 132€(AGP) Toinen on tietenkin http://huuto.net josta voi löytää ihan käypiä korttia vielä halvemmalla
Itselläni AGP 6600 GT. Hinta/laatusuhde erinomainen. Suosittelen.
Passiivi pöhnät on aina pop. Itselläni on näyttiksessä zalmanin vga jäähy, äänetön(tosin kortti on sitten täys mopo). Tosin kun katsoo tuota hintaa niin ajatellaan että saman kortin saa 132€ siihen zalmanin huippu jäähy 30€ niin saadaan hiljaisen kortin hinnaksi 162€, notta ilmaa on välissä hieman. Mutta takuu kyllä lähtee kun itse säätää, joten kyllä tuo tuollakin hinnalla ihan hyvä ostos olisi(varsinkin 2 vuoden takuulla).
Onko aktiivi- vai passiivijäähyinen? Itse en tähän koneeseen ainakaan enempää meteliä haluaisi, joten esim. tuo voisi olla aika pop.
Jos on valmis maksamaan äänettömyydestä hieman lisää (ja koneessa on tilaa passiivijäähdytyksen viemälle lisätilalle), niin erinomainen vaihtoehto on Asuksen Extreme N6600GT Silencer/HTD. Esim ITbutikken myy tuota 173 euron hintaan (PCI Express-malli). Tosin siinä onkin sitten 256 Mt muistia!
Huomioikaa että kotelotuuletuksen on syytä liikuttaa ilmaa hieman enemmän, jos tahtoo käyttää tällaisia ratkaisuja.
Lainaus käyttäjältä: Joge - 10.03.06 - klo:15.09Itselläni AGP 6600 GT. Hinta/laatusuhde erinomainen. Suosittelen.Onko aktiivi- vai passiivijäähyinen? Itse en tähän koneeseen ainakaan enempää meteliä haluaisi, joten esim. tuo voisi olla aika pop.http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=12289
Eipä vaan heti taida saada passiivimallina, mutta onneksi on Zalman