no niin, nyt sit laitoin noi atin ajurit tuon ohjeen mukaan niin kaikki kyllä pelaa ja FPS nousi huimasti,mutta ku yritän avata winellä yhtä peliä mikä on 800-600 resoluutiolla niin tulee ilmoitus et ei pysty vaihtaa resoluutiota eli onko mitään tehtävissä???vai pitääkö palata niin aikaisempiin ajureihin?mites se taas sit kävis??