Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Ja kuinka saan ubuntun näyttämään gmailiin saapuneet postit, vai saanko millään?
Ei toimi minullakaan hotmail, siis en pysty kirjoittamaan sähköposteja. Harmaana pysyy se loota vaikka kuinka noituu. Jotenkinhan se hotmail muuttui (tyhmemmäksi minun mielestäni), ja se jälkeen tuli nuo viatkin.Aika ikävää, kun tarttee kuitenkin niitä sähköposteja lähetellä.Joten, pitäkööt paskansa, siirryn gmailiin...
Asentamalla ohjelman User Agent Switcher Firefoxin kautta, saat toimimaan Hotmailin paremmin. http://www.fromjavatoruby.com/2008/11/hotmail-in-ubuntu-fix.html
about:config
useragent
general.useragent.vendorgeneral.useragent.vendorCommentgeneral.useragent.vendorSub
Keksinpä tälle asialle ratkaisun.. ainakin omalle kohdalleni. elikäs, kirjottelee ff:n osoteriville Koodia: [Valitse]about:configpaina 'Lupaan olla varovainen' (tjsp)Kirjoita 'Suodata' kenttäänKoodia: [Valitse]useragent (etsii useragent kohdat asetusten joukosta)ja tyhjennä seuraavien kohtien arvotKoodia: [Valitse]general.useragent.vendorgeneral.useragent.vendorCommentgeneral.useragent.vendorSubTämä auttoi minulla, nyt toimii hotmail taas "moitteettomasti".
Lainaus käyttäjältä: Yangsteri - 11.11.08 - klo:23.55Keksinpä tälle asialle ratkaisun.. ainakin omalle kohdalleni. elikäs, kirjottelee ff:n osoteriville Koodia: [Valitse]about:configpaina 'Lupaan olla varovainen' (tjsp)Kirjoita 'Suodata' kenttäänKoodia: [Valitse]useragent (etsii useragent kohdat asetusten joukosta)ja tyhjennä seuraavien kohtien arvotKoodia: [Valitse]general.useragent.vendorgeneral.useragent.vendorCommentgeneral.useragent.vendorSubTämä auttoi minulla, nyt toimii hotmail taas "moitteettomasti".Mahtaako auttaa jos eri selain? Käytän operaa, toimii mielestäni sujuvammin.
Hotmailissa viestin kirjoitussivulla löytyy kohta:<textarea style="display:none;" name="fMessageBody">tuosta kun poistaa vaikka firebugilla stylen, niin viestipalkki tulee esiin. Ainakin itsellä viestien lähetys toimii näin.