Asensin Ubuntun macciin erilliselle levylle, eli koneessa on os:sä toisella levyllä ja ubuntu toisella. Levyn formatointi ja asennus sujui ongelmitta mut käynnistys ei, jämähtää paikoilleen käynnistyksen alkuvaiheessa eikä ilmoita mitään erroria.
Levykkeeltä käynnistyy ihan mukisematta, onko kellään kokemusta vastaavasta?