Kirjoittaja Aihe: Thunderbird 2.0.0.17 ja hävinnyt pikahakutoiminto [Ratkaistu]  (Luettu 1665 kertaa)

elias_a

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 77
    • Profiili
Hei,

Onko muilla vastaavaa ongelmaa: asensin läppäriin 8.04:n uusiksi, päivitin asennuksen ja asensin käsin muutamia ohjelmia, mm. Thunderbirdin.

Jostain syystä TB:ssä ei ole lainkaan enää siinä aiemmin oikeassa yläkulmassa ollutta hakutoimintoa. Sen paikalla on minulle hyödyttömät siirry edelliseen/seuraavaan -painikkeet.

Kyseistä ominaisuutta ei löydy paneeliin myöskään paneelia muokkaamalla.

Tarkka versio on versio 2.0.0.17 (20080925)

Onko muilla kokemuksia vastaavasta tai neuvoja siihen, miten tuon pikahakutoiminnon saisi siihen palkkiin?
« Viimeksi muokattu: 19.10.08 - klo:18.43 kirjoittanut elias_a »

Timo Virtanen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2083
    • Profiili
Vs: Thunderbird 2.0.0.17 ja hävinnyt pikahakutoiminto
« Vastaus #1 : 19.10.08 - klo:16.00 »
Jos meinaat sitä "suurennuslasilla" varustettua ikkunaa Thuderbirdin yläpaneelissa niin kyllä se siellä omalla paikallaan on. Ei vai mahdu minun näytöön, mutta tuli näkyviin kun ikkunaan veti vasemmalle, terveisin Timo

edit: poistin "edellinen"<>"seuraava" painikkeet työkaluriviltä ja Haku-toiminto tuli näkyviin. Homma meni näin:
Ylimmästä paneelista Näytä>Työkalupalkit>Postipalkki (ruksi ruudussa)>Muokkaa. Avautuu asetusikkuna. Ota hiiren vasemmalla painikkeella kiinni "Edellinen viesti" kohdasta (sieltä yläpalkista) ja tuo se tähän asetusikkunaan. Tee sama juttu "Seuraava viesti" kohdalle. Nyt pitäisi yläpalkissa olla tilaa, jotta kaipaamasi Haku-toiminto näkyisi. Timo
« Viimeksi muokattu: 19.10.08 - klo:16.12 kirjoittanut oh7jha »
"Linux, made in Finland"

elias_a

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 77
    • Profiili
Vs: Thunderbird 2.0.0.17 ja hävinnyt pikahakutoiminto
« Vastaus #2 : 19.10.08 - klo:18.43 »
Tuopa sen ratkaisi. Oli liian fiksu käyttöliittymä minulle tuo kuvakkeiden raahaaminen edestakaisin. En tajunnut sitä vaikka selvästihän se siinä luki.  ::)