Kovin moni on kritisoinut asiaa, kukaan ei parannus ehdotusta esittänyt...
Onhan noita jo tullut useampikin
Itse ymmärrän linkin seuraavalla tavalla,
Ubuntussa olevia sovelluksia saa myös windowsiin.
Ubuntu ei tässä yhteydessä kuvasta kaikkia jakeluita. Pelkästään sovelluksia mitä on myös ubuntussa.
Linkkiä kun klikkaa, niin käy helposti selville mitä se ajaa takaa.
Ymmärtääkö joku senkin väärin?
Itse käsitän vain ja ainoastaan linkin sisältävän Ubuntun ohjelmia portattuna Windowsille tuossa sanamuodossa, voiko sen muuten ymmärtää? Itse satun tietämään että noista ei mikään ole alkuperäinen Ubuntusta lähtöisin oleva softa, mutta tuo sanamuoto.
Ymmärtääkö joku senkin väärin? Ei varmasti kun sivulle menee, mutta silti otsikointi on myös minusta aika pahastikin virheellinen.
Sanamuotoja voi viilata miten tahtoo, jokainen sen aina ymmärtää omalla tavallaan.
Tässä tapauksessa on sen tarkoitus mennyt joiltain ohi.
Totta voi noita viilailla miten tykkää, mutta kannattaako ihan jo yleisesti vääntää tuohon Ubuntu = linux muotoon? Se oikeasti tekee hallaa Ubuntun maineelle. En sinänsä ihmettele jos Ubuntu käyttäjiä piikitellään sisäsiittoisina joillain foorumeilla, varsinkin jos tällaisten aiheiden korjausehdotuksiin sitten vastaillaan big deal tyyliin. En tiedä mistä tuo VALO projekti on lähtöisin, myönnän että en tarkistanut asiaa niin tarkasti kun sivulla kävin, mutta mahtaako tuon aloittajakaan haluta asiaa ymmärtävän noin? Parhaat
Ubuntuohjelmat Windowsille?? Puhumattakaan ohjelmien alkuperäisistä tekijöistä. He ainakaan tuskin haluaisivat, että heidän tekemiään ohjelmia viitataan alkuperäisiksi Ubuntu ohjelmiksi. Puhumattakaan siitä jos joku asiasta huomauttaa ja kommentit ovat jo ed.mainittuja.
Kun esitätte kritiikkiä, esittäkää myös oma parannus-ehdotuksenne!
Ei tarvitse kenenkään miettiä että ihmetellä mitä haluatte.
Vaikka arvalla joku mainituista. Mikä tahansa noista on lähempänä oikeaa.
Tuli jo sellasita kommenttia Ubuntua eniten edustavilta käyttäjiltä, että olisikohan se Code of Conductin lukeminen uudelleen paikallaan? Ei pahalla