Kirjoittaja Aihe: www.kuvaboxi.fi :n käyttö  (Luettu 3864 kertaa)

klo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 46
    • Profiili
www.kuvaboxi.fi :n käyttö
« : 06.10.08 - klo:08.29 »
Olen tuskastunut valitsemaan kuvia yksitellen omalta koneeltani siirrettäväksi Kuvaboxiin.

Kuvaboxin oma ohje:
"Klikkaa "seuraava vaihe", jolloin siirrtyt kuvien lähettämisvalintasivulle. Voit lähettää kuvia kolmella tavalla: joko uudella useamman kuvan lähetystyökalulla, yksittäisten kuvien siirtotavalla tai matkapuhelimella. Useimmiten valitaan useamman kuvan lähetys, joten klikataan "valitse kuvat" -nappia. Avautuvasta normaalista tietokoneesi kansionäkymästä voit selata kuvia tietokoneeltasi ja valita ne kuvat jotka haluat tähän kansioon lähettää. Voit valita useamman kuvan joko vetämällä hiirellä niiden kuvien ylitse tai valitsemalla ne yksitellen pitämällä ctrl- tai Macissa omena-näppäintä pohjassa. Koko kansion voit valita ctrl-a."

Minulla ei tuo useamman kuvan valinta toimi, eikä sitä edes tarjota "lähettämisvalintasivulla". Joudun siis poimimaan kansiosta yksitellen kuvat. Joskus viime vuonna tämä "ctrl-a" pelasi ihan hyvin Kuvaboxissa ja kyllä se toimii nytkin muissa yhteyksissä aivan normaalisti.

Mikä neuvoksi?

Ubuntu 8.04    Gnome 2.22.3    Kernel 2.6.24-19-386    flashplugin-nonfree on asennettu   Firefox 3.0.3

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3933
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
Vs: www.kuvaboxi.fi :n käyttö
« Vastaus #1 : 06.10.08 - klo:09.07 »
mikähän tosiaan, mulla avautuu joku 10:n kuvan samaan aikaan lähettämis ikkuna. mistä kautta sä oikein kuvas lataat
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB

klo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Vs: www.kuvaboxi.fi :n käyttö
« Vastaus #2 : 06.10.08 - klo:09.37 »
Juuri niin avautuu minullakin 10:n kuvan valintaikkuna ja siihen on poimittava kuvat yksitellen omasta kansiosta.

Mutta aikaisemmin pystyi valitsemaan vaikka 159 kuvaa  "Ctrl-a"  komennolla.   En vaan keksi mikä on muuttunut?