eipä noilla mahda olla pahemmin aikaa tehdä laajempaa tutkimusta noista, jos haluaa kunnon ja oikeanlaisen linux-läppäri testin niin kannattaa tehdä se itse.
Aikaa tai vielä enemmän aikaa...
On tullu semmonen olo noita Linux&Ubuntujuttuja lueskellessa, ettei sen väliä, miten kirjoitetaan, pääasia että saadaan repästyä komee otsikko...
joka myy ärrällä, ja myös sivun ja sen linkkien lukijalaskurissa (mikä sen nimi on?) pitää saada liikennettä aikaiseksi mahdollisimman paljon, jotta sponsorit jatkais rahoitusta lehtitalon sisäiselle housunpersauksien kiillotukselle.
Aiheuttaa turhautumista lukijassa ja käyttäjässä.
Siksi on turha äimistellä jos täälläkin on tunkua "kaikenmaailman karvakorvien kaheleille kysymyksille". Niillä ihmisillä vaan on tarvetta kysyä, kun se informaatio on ryvetetty kaikenmaailman flässien sekaan tyylinä yksinkertainen ihmisten tyhmääminen ja huijaaminen
klikkaasinnejatonnejatakaisinrekisteröidysielläjatuollaosoitteinesi =>ähäskutti luitpa mun sponsorin mainoksen tänäänkinEnnenvanhaan lehtimiehilläkin oli särmää ja munaa. Nyt naputellaan joku sähköjuttu valmiiks pureskellusta aiheesta ja vältetään syvällisempää kajoamista itse ongelmiin tai jopa ratkaisuihin... tumpeloksi kehittävää ja tympeetä. Vaan ei ammatimiehen touhua.
Kuten joku täälläkin jokin aika sitten sanoi... kun kirjottaa ilman pilkkuja ei tuu pilkkuvirheitäkään.
Toi Mbnet niitä huonompia julkaisuja ollut ollenkaan, mutta lopetin lukemisen juttujen tyylin muuttuessa kutakuinkin kauppakassitarinoiksi.
Vaarallista tosin mainita vain yksi julkaisu ja jättää muut linkkirahastuksella toimivat mainitsematta, vaikka netti niitä on pullollaan. Tuolla entterillä jokainen vain tahtomattaankin äänestää ja rahoittaa tuota nettijournalismia, tahtoi tai ei.
Tää säie nyt vain koski tuota kyseistä testiä joka olisi siis varmasti antanut aihetta perusteellisempaankin asiaan paneutumiseen.
Olkoon yhäti minun puolestani eiluettavien joukossa.
Testaaminen on työtä, ja työskentely tuloksien aikaansaamiseksi vaatii ammattitaitoa, kuin myös motiivia. Ennen sitä kutsuttiin ahkeruudeksi.
Se toinen ominaisuus tais olla omatunto, vai mikäsenyt... jatketaan siis testaamista.
EDIT: Korjasin yhden pilkkuvirheen, autsch!