Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Katsoin haullakin aiheita, mutta niistä ei selvinnyt asiaa. Asiaan, tein Vistan omalla levynhallinnalla 10gt F-osion. Ja kun menen Ubuntun asennuksessa osioihin ja yritän valita osiota. No, löysin oikean osion. Sitten järjestelmä alkaa huutamaan siitä, että juuritiedosto puuttuu, mene takaisin osio-kohtaan. Haluaisin säilyttää Vistan, koska Ubuntu tulisi kokeiluun...
10/2008 Tietokone lehdessä myös juttua tästä.Kannattaa hommata lehti tai jos löytyy netistä niin lukea sieltä.
Olen yllättynyt jos Tietokone on todella kirjoittanut jotain Linuxista.
Lainaus käyttäjältä: Karri - 20.09.08 - klo:14.14Olen yllättynyt jos Tietokone on todella kirjoittanut jotain Linuxista.Jep on se.
Lainaus käyttäjältä: Tomppeli - 20.09.08 - klo:14.56Lainaus käyttäjältä: Karri - 20.09.08 - klo:14.14Olen yllättynyt jos Tietokone on todella kirjoittanut jotain Linuxista.Jep on se. Jep, todellakin se on kirjoittanut jotakin Linuxista. Itsekin yllätyin.
Lainaus käyttäjältä: peran - 20.09.08 - klo:15.36Lainaus käyttäjältä: Tomppeli - 20.09.08 - klo:14.56Lainaus käyttäjältä: Karri - 20.09.08 - klo:14.14Olen yllättynyt jos Tietokone on todella kirjoittanut jotain Linuxista.Jep on se. Jep, todellakin se on kirjoittanut jotakin Linuxista. Itsekin yllätyin.On vaan tuo juttu aika piilossa kun ei etusivulla edes mainita ja kuitenkin on isolla "63 parasta Vista-työkalua"...