Ostin tuossa joku viikko sitten acerin läppärin. Samana iltana käydessäni suihkussa, kone oli sammunut. Ei lähtenyt käyntiin sitten millään.
Soitin acerin tukeen, josta pyydettiin soittamaan huoltotukeen sitten aamulla, se kun oli jo mennyt kiinni. Mielessä kävi soitto kauppaan josta koneen ostin mutta kun takuulapussa luki että tässä tilanteessa tulee ottaa yhteyttä acerin suomen toimistoon niin minä sitten päätin toimia niin.
Seuraavana aamuna yritin __11__ kertaa sinne huoltoon, mutta aina oli kaikki varattuja. Kahdestoista kerta toden sanoo ja sieltä vastattiin. Kysyi sähköposti osoitetta jonne huolto lähettää rahtikirjan niin että voin dhl:n kautta pistää koneen huoltoon. Heillä kun ei kuulemma ole seinäjoella tätä palvelua tarjolla.
Ei kuulunut sähköpostia kolmeen tuntiin, vaikka heti lupasi sen lähettää joten aloin uuden soittopommituksen. Nyt tärppäsi jo viidennellä kerralla.
Syykin selvisi, miksen sähköpostia ollut saanua. Oli kuulemma lähtenyt väärään osoitteeseen. Yhtä kaikki, sähköposti rahtikirjoineen saapui muutamassa minuutissa.
Tulostin rahtikirja sen enempää sitä tutkimatta ja soitin dhl:lle että tulevat noutamaa. Lupasivatkin noudon seuraavaksi päiväksi.
Tässä vaiheessa vasta tajusin katsoa rahtikirjaa tarkemmin. Määränpää oli Saksa. Siis wtf? Saksaan saakka alle vuorokausi sitten ostettu kone.
Voitte kuvitella jotta savua rupesi näkymään korvista. Ei varmaan alle kuukauden tarttisi odotella konetta takaisin. Hemmetin hyvää palvelua.
Päätin sitten kuitenkin soittaa koneen myyneeseen firmaan että olisiko heillä jotain parempaa palvelua tiedossa. Mielestäni vastaostettua konetta nyt ei kuitenkaan kuulu varrota saksan reissun vertaa.
Myyjäliikkeen myymäläpäällikkö hämmästeli myös tätä takuutoimintaa silmät kosteina naurusta. Sanoi että tuo se rikkinäinen tänne niin hän antaa uuden tilalle ja soittaa kiukkuisena acerille että "mitä vittua". Myymäläpäällikkö siis tosiaan sanoi tuon lauseen minulle puhelimessa tasan noin