Onko tietoa miten linux koneen saisi tohon joikuspottiin yhdistään. Networkmanager on päivitetty ja nyt saan tuon E90 noksun näkymään mutta ei saa yhteyttä ei.
IP on asennettu manuaalisesti, ad-hoc päällä, eri kanavat kokeiltu, mitä muuta voisi vielä kokeilla?
Wintoosa kone menee suoriltaan yhteyteen, mutta Linpus ei.