Kirjoittaja Aihe: Avatarit/pikkukuvat ja allekirjoituksien kuvat  (Luettu 9725 kertaa)

mgronber

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1458
    • Profiili
Avatarit / pikkukuvat
« Vastaus #20 : 24.08.08 - klo:23.16 »
mgronber: Oliko tuo entinen avatarini sitten "lapsilta kiellettyä" kamaa?

Kyllä minä sen sellaiseksi luokittelisin.

Edit: Tuon sinun entisen avatarisi avulla on helppo perustella miksi minä en pidä avatareita näkyvissä. Jos minulla olisi rajaton valta niin poistaisin avatarit kaikilta maailman forumeilta koska ne ovat käytännössä turhia ja melko usein myös häiritseviä (useammallakin tavalla).
« Viimeksi muokattu: 24.08.08 - klo:23.23 kirjoittanut mgronber »

s0r05000

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 110
    • Profiili
    • kapsi
Avatarit / pikkukuvat
« Vastaus #21 : 24.08.08 - klo:23.18 »
OK. Sinua kuuntelen ennemmin kuin ketään muuta. Eikä edes harmita tunnustaa. Kai nykyinen kelpaa?
"a combination of bad and sad luck, and it's definitely not fair." Grace (or The Importance of being impermanent) - Armalite
HP Pavilion tx2020 & Ubuntu 8.04 mirosol.kapsi.fi

mgronber

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1458
    • Profiili
Avatarit / pikkukuvat
« Vastaus #22 : 24.08.08 - klo:23.24 »
OK. Sinua kuuntelen ennemmin kuin ketään muuta. Eikä edes harmita tunnustaa. Kai nykyinen kelpaa?

Ihan ok, varsinkin kun minä en näe sitä kuitenkaan :)

Risto H. Kurppa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3024
  • Useita Kubuntuja ajossa.
    • Profiili
    • http://risto.kurppa.fi
Vs: Avatarit/pikkukuvat ja allekirjoituksien kuvat
« Vastaus #23 : 27.08.08 - klo:09.09 »
Leikkasin tämän s0r0s00n avatarista käydyn keskustelun pois alkuperäisestä ketjustaan (mikä on paras käyttöjärjestelmä tms..) ja yhdistin tähän toiseen avatar/sigikuvakeskusteluun.

Mutta jep, mielestäni ei täällä tarvitsisi näkyä tuollaisia puukonheilutteulkuvia, riippumatta siitä mitä televiissorissa näytetään. Kiitos s0r0s00lle (vaikea nikki muistaa :) ymmärtämisestä.


r
UUSI UBUNTUN KÄYTTÄJÄ: SÄÄSTÄ AIKAASI LUKEMALLA  -> TÄMÄ <-

s0r05000

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 110
    • Profiili
    • kapsi
Vs: Avatarit/pikkukuvat ja allekirjoituksien kuvat
« Vastaus #24 : 28.08.08 - klo:09.09 »
Jep.
Eipä tuo mitään. Nyt kun olen jo täysin rauhoittunut sunnuntaista, niin asiallista palautettahan tässä kaikki on ollut.

Ensireaktioni oli kieltämättä hieman rajuhko, johtuen täysin foorumin ulkopuolisista asioista.

Kiitos kaikille jaksamisestani, ja toivon osaavani jatkossa käyttäytyä vain paremmin ja paremmin. Elämähän on tälläistä sen itsensä opettelua, jatkuvasti. Jopa foorumin ulkopuolellakin.

(s0r05000 [ja se on muuten luku 5000/viisituhatta] on muuten antiikkinen jäänne, joka ei ole käytössä muualla kuin täällä ja last.fm:ssä, muualla on käytössä nickki mirosol)

+m
"a combination of bad and sad luck, and it's definitely not fair." Grace (or The Importance of being impermanent) - Armalite
HP Pavilion tx2020 & Ubuntu 8.04 mirosol.kapsi.fi