Äänestys

Montako T-paitaa olet valmis tilaamaan? Hintoja varten alustava kysely

1
2
3
4
5

Kirjoittaja Aihe: Ubuntu-paitoja  (Luettu 74489 kertaa)

Storck

  • Vieras
NAISTEN paidat
« Vastaus #100 : 29.08.08 - klo:17.16 »
Naisille on omat mallistot. Lienee järkevin tehdä tapauskohtaisesti naisille "tilaukset"? Laitan tähän linkit malleista (joista en ymmärrä mitään, eroa siis... :D)

Eli O-aukkoinen
 ja "value weight

Ikävä kyllä naisten mallit maksaa enemmän koska leikkaukset aiheuttaa enemmän työtä. Karkeasti n. pari euroa enemmän kpl.

Minna S

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1053
    • Profiili
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #101 : 29.08.08 - klo:17.24 »
Minulle 1 musta O-aukkoinen naisten paita ja 1 musta miesten paita, kummatkin L kokoa.

Linux user # 406601

xjonex

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 27
    • Profiili
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #102 : 29.08.08 - klo:17.50 »
2 miesten paitaa olisin vailla, toinen kokoa XXL ja toinen L 8)

Storck

  • Vieras
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #103 : 29.08.08 - klo:19.21 »
Olkaa rauhassa, tilausjutut tulee erikseen kun homma etenee. Ei pysty täältä alkaa keräilee "tilauksia".
Lupakyselyt on jätetty, odotellaan vastausta.
Menen maanantaina tiedusteluretkelle taas, kyselemään pitkähihaisien mahdollisuutta samaan nippuun. Katsotaan miten käy.

Higgins

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 497
    • Profiili
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #104 : 29.08.08 - klo:21.36 »
Läimäytys Storckin olkapäälle! Kiitos ja hyvää jatkoa hommalle!  ;)

Kohta olisi ryhmähalin aika;) Ja jatka Storck samaan tahtiin> Aina maailmanparantajia jutuissa löytyy, mutta kun on tekojen aika...

Higg

Storck

  • Vieras
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #105 : 29.08.08 - klo:21.40 »
No tuota juu.
Arvaa vaan miten välillä jännittää - en ole koskaan tällaista hommaa tehnyt. Onneksi ei tarvitse ihan yksin olla, apujoukkoja on.

 :o 8)

Higgins

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 497
    • Profiili
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #106 : 29.08.08 - klo:22.45 »
Onneksi ei tarvitse ihan yksin olla, apujoukkoja on.

Ilmoittaudun palvelukseen, Higg

Petri Järvisalo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 579
    • Profiili
    • Kotisivut
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #107 : 29.08.08 - klo:23.30 »
Noniin, paitojen tilauslomake on melkein valmis, ainut vaan että konquerorilla se ei toimi.
Tänään illalla en varmaan saa valmiiksi tietojen tallennusta, kun on vielä vähän epäselvä millä tavalla paitatilaus kannattaisi tallentaa, yksittäisiin tiedostoihin vai yhteiseen tietokantatiedostoon.

asia etenee.
Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma on ratkennut.

ubuntu-linux

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 139
    • Profiili
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #108 : 29.08.08 - klo:23.38 »
Talvi on tulossa joten pipotkin voisi olla käteviä.

Tosin vastahan paidat saatiin/saadaan valmiiksi.
Tulikohan kirotusvirheitä...

Petri Järvisalo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 579
    • Profiili
    • Kotisivut
Ubuntu-pipoja
« Vastaus #109 : 29.08.08 - klo:23.42 »
pipoja ja muuta sälää löytyy täältä:

http://www.linuxkauppa.fi/pryhma/9
Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma on ratkennut.

AlbertRetro

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1084
  • Puun uudelleenistutus auttaa usein... <resetointi>
    • Profiili
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #110 : 30.08.08 - klo:05.04 »
Älä niistä hihoista vaan nipota...
Lainaus
Menen maanantaina tiedusteluretkelle taas, kyselemään pitkähihaisien mahdollisuutta samaan nippuun. Katsotaan miten käy.
Pääasia ettei syksysäällä joudu taas uusimaan sitä "junnuvainiota"  :) ;) :D ;D
Kyllä tästä vielä ryhmä syntyy. Näyttää siltä.
"AndTheBeatGoesOn"
HuH.  :)
    "...minä mikään viisas ole, tahdon elää vain kuin ihminen..."   http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=22423.new#new  counter.li.org #417588

Storck

  • Vieras
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #111 : 30.08.08 - klo:07.57 »
Talvi on tulossa joten pipotkin voisi olla käteviä.

Tosin vastahan paidat saatiin/saadaan valmiiksi.

Pipoa ei kannata painaa vaan brodeerata koska pipo on niin joustavaa materiaalia, painattu kuva ei kauaa pysy pipossa. Tämä firma jonka kanssa yhteilen ei tee brodeerauksia.

Risto H. Kurppa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3024
  • Useita Kubuntuja ajossa.
    • Profiili
    • http://risto.kurppa.fi
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #112 : 30.08.08 - klo:11.22 »
Kotimaista tuotantoa olevia paitoja löytyy myös osoitteessa r-collection.com (tosin taitavat nykyään ompeluttaa virossa tms..), myös brodeerauksin. Hinnat vähän korkeammat.

r
UUSI UBUNTUN KÄYTTÄJÄ: SÄÄSTÄ AIKAASI LUKEMALLA  -> TÄMÄ <-

nantsa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 8
    • Profiili
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #113 : 02.09.08 - klo:11.42 »
Itse olsin valmis tilaamaan 1-2 paita, ehkä jopa kolme.
Mielestäni AlbertRetro:n ehdottama ubuntu logo foorumin vasemmassa yläkulmassa olisi hyvä idea. Toki on ollut muitakin hyviä ideoita, mutta kuhan se pysyy tarpeeksi yksinkertaisena tämmöselle yksinkertaiselle ihmiselle.
Innolla todella odottelen, että päästään painaamaan ja tilaamaan näitä.

Storck, jos apua tarvit niin olen itse ainakin aina käytettävissä.  ;)

Storck

  • Vieras
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #114 : 03.09.08 - klo:11.13 »
Storck, jos apua tarvit niin olen itse ainakin aina käytettävissä.  ;)

Ei tässä enää oikeastaan muuta ole kuin postituskulujen "keksiminen", postimaksut on melko kinkkisiä. Paino ja mitta pitäisi tietää etukäteen että osaa sanoa paljonko postimaksut on. Yhden paidan tilaukset on helppoa hommaa, siitä eteenpäin ei. (riippuu paidan koosta paljonko painaa, painettavan kuvion painosta, kirjekuoren/pussin painosta jne jne)
Ei ole kiva karhuta jälkeenpäin ihmisiltä: "laitatko vielä 0,30€ tilille kun jäi postimaksut vajaaksi" - tai lähetellä kymmenille ihmisille samat rahat..
[jos kuoressa/paketissa on hinta 0,80€ ja olenkin pyytänyt 1,10€ niin joku nostaa metelin, sitä en halua]

Vinkkejä ???

Risto H. Kurppa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3024
  • Useita Kubuntuja ajossa.
    • Profiili
    • http://risto.kurppa.fi
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #115 : 03.09.08 - klo:12.00 »
Storck, jos apua tarvit niin olen itse ainakin aina käytettävissä.  ;)

Ei tässä enää oikeastaan muuta ole kuin postituskulujen "keksiminen", postimaksut on melko kinkkisiä.
Vinkkejä ???

Tee joku keskimääräinen arvio ja keksit kiinteät postituskulut. Ylijääneet rahat toimitat FLUGille ubuntu suomi-rahastoon tai käytät jotenkin muuten Ubuntun tai vapaiden ohjelmien edistämiseksi. Jos joku ei ole tyytyväinen niin jättää sitten tilaamatta.

Esim joku 2-5e postimaksuja ei vielä tunnu missään.


r
UUSI UBUNTUN KÄYTTÄJÄ: SÄÄSTÄ AIKAASI LUKEMALLA  -> TÄMÄ <-

Storck

  • Vieras
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #116 : 03.09.08 - klo:12.13 »

Tee joku keskimääräinen arvio ja keksit kiinteät postituskulut. Ylijääneet rahat toimitat FLUGille ubuntu suomi-rahastoon tai käytät jotenkin muuten Ubuntun tai vapaiden ohjelmien edistämiseksi. Jos joku ei ole tyytyväinen niin jättää sitten tilaamatta.

r

Tuo on hyvä idea. Helpottaisi elämää huomattavasti.

nantsa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 8
    • Profiili
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #117 : 03.09.08 - klo:12.23 »
Storck, jos apua tarvit niin olen itse ainakin aina käytettävissä.  ;)

Ei tässä enää oikeastaan muuta ole kuin postituskulujen "keksiminen", postimaksut on melko kinkkisiä.
Vinkkejä ???

Tee joku keskimääräinen arvio ja keksit kiinteät postituskulut. Ylijääneet rahat toimitat FLUGille ubuntu suomi-rahastoon tai käytät jotenkin muuten Ubuntun tai vapaiden ohjelmien edistämiseksi. Jos joku ei ole tyytyväinen niin jättää sitten tilaamatta.

Esim joku 2-5e postimaksuja ei vielä tunnu missään.


r

Parempihan se on maksaa vähän ylinmääräsistä kuin sen verran alle, että Storck joutuisi karhuamaan rahaa vielä jälkeen päin. Itse olisin valmis maksamaan vähä ylinmääräistä jos ylijäänet menevät ubuntu suomi-rahastoon.
Miten se onnistus postiennakolla lähettäminen? Koska jos postiennakolla lähetät niin postimaksut tulevat lunastavalle henkilölle?

Storck

  • Vieras
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #118 : 03.09.08 - klo:12.30 »
Miten se onnistus postiennakolla lähettäminen? Koska jos postiennakolla lähetät niin postimaksut tulevat lunastavalle henkilölle?

Postiennakkomaksu on ~3,5€  eli kirjekuoren/pussin/paketin hinta+postimaksu+postiennakkomaksu. Ei ehkä kannata antaa rahoja postille..

Risto H. Kurppa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3024
  • Useita Kubuntuja ajossa.
    • Profiili
    • http://risto.kurppa.fi
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #119 : 03.09.08 - klo:12.32 »
Postiennakko maksaa 3.5e vielä tavallisen postimaksun päälle, kts http://www.posti.fi/liitteet/hinnatjamaksutavat/hinnastot/Palvelu_010908_suomi.pdf

r
UUSI UBUNTUN KÄYTTÄJÄ: SÄÄSTÄ AIKAASI LUKEMALLA  -> TÄMÄ <-