Muistaakseni kyseessä on VIA:n kortti(ainakin halv.hinn. sivulla on via:n ajurit ja levyllä myös, ja itse pcmcia paikka toimii, sillä olen kokeilut kahella eri pcmicia kortilla, ja se toimii) (ostin halvathinnat.comista, tosin kortissa ei lue kuin "usb 2 hub" tjs), ja mukana tuli joku piuha joka menee itse kortista usb paikkaan, muttei ole mitn vaikutusta että olisikose kiini vai ei :\
Kun sain ton läppärin, siinä oli xp (en ollut varma oliko kyseessä piraatti versio vai ei, joten poistin sen ja laitoin win 2k, joka toimi huomattavasti paremmin ja nopeammin), se löysi kortin suoraan, muttei toiminut, tosin en kokeilut paljoa, sillä samana päivänä piti asentaa ko. läppäriin win 2k ja kubuntu, joten en halunnut tuhlata aikaa "turhuuksiin"
Muistaakseni jostain kaapinpohjalla on joku virtalähe joka käy ton kortin "virta liitäntään", jota voisin kohta kokeilla
Tosin en olisi yhtään yllättynyt jos tämäkin olisi rikki, sillä kun sain ko. kortin, niin se oli silloin jo rikki (se virtapiuhan liitin oli vinossa, eikä sitä piuhaa voinut laittaa sinne mitenkäät päin :\ ).