FF3 kolme on onnettoman hidas tässä koneessa (Prossu.2GB ja muisti 1,5GB) virityksistä ja pakollisesta adblock huolimatta. Vika on Ubuntussa
Vastasit jo SYYTÖKSIIN itse.
Minä en syytä Ubuntua mistään, hyvin toimii, on nopea, ei ole bugeja, elämä hymyilee
FF3 ihan ok selain - ilman mitään (minulle) turhia adplokkeja.
Ubuntu on syytön.
OK. No täällä ei vaan FF3 toimi Ubuntussa, niin kuin ed.mainituissa Linux näkemyksistä. 3 version jälkeen muutui toivottaman hitaaksi koko Firefox tässä? Mikään viritys ei tuota sitä tulosta, mitä se on ainakin noissa kahdessa. En tiedä missä vika. Käyttäjässä ilmeisesti!!!?. Nopeuden puolesta käytän mielummin epiphanya Ubuntussa. Nyt kirjoitan FF3 + Ubuntulla nää sivu aukesi ihan toivottaman hitaasti, niin kuin aukee kaikki muutkin sivut.
Juu ei se varmaan sitten Ubuntussa ole vika, mutta Ubuntulla tää hidastaa ja vit.... Olisko noihin epiphany ongelmiin vinkkejä?
Lenny toimii omassa koneessa todella vikkelää Ubuntu 8.04.1 verrattuna, mutta DVD-aseman kanssa on sama ongelma, kuin oli Ubuntu 7 sarjan kanssa. Muutenkin tykkään Ubuntusta todella paljon käytössä, mitä tuon melkein 5 vuotta olen Linuxien kanssa yrittänyt pelehtiä ja sen ajan Linux on ollut ainut käyttis koneella ja tulee olemaan!
No ihan sama hailee Ladataan tiedot hitalla FF3:sella ja Surffataan netissä nopealla Epiphanylla