Hei
Tiedustelitte emo levyä ja se on Asus p5kc(
http://fin.afterdawn.com/laitteet/laitteen_tiedot.cfm/4472/asus_p5kc). Entinen Käyttis oli Vista ja kaikki toimi eli komponenti ovat kunnossa. Ennen asennusta formatoin levyn tyhjäksi killdiskillä, jotenka ei ole jäänyt mitään vistasta sotkemaan, eli levy oli tyhjä. Ubuntu toimii muuten hyvin mutta ei verkkoa ja Äänet puuttuu ja Nvidia ajurit saa päivitettyä kun saan netin toimimaan EHKÄ . Uskoisin että Ubundu kysyy haetaanko ajuri .. Toisella koneella olen hakenut paketteja mutta se tyssää aikaisemmin mainittuun asennus\purku ongelmaa, kun ei osaa niin ei osaa. Poltin Cd sama ilmoitus tulee.
(Koneessa On maxtor 250 gt kovalevy , Celeron 2,0 dual prossu, 2gt muistia, nvidia 8800 gts ohjain ,emo p5kc . Tuskin näillä tiedoilla tekee mitään).
Sain tollaisen ohjeen toiselle keskustelu palstalle sudo apt-get install rar unrar. Kuten kerroin olen aloitelija , niin voitte ymmärtää että ymmärränkö.
Olen Nyt uhrannut Ubundun Käyttöönottoon 17 tuntia, ääniä eikä nettiä vieläkään. Taisin tehdä pohjat
Yritän kovasti jatkaa jos vain jaksatte auttaa, Yritän olla palaamatta tällä koneella Winkkarin maailmaa.