Kirjoittaja Aihe: Linux rekisterönti-logo lisätty s-postin allekirjoitukseen  (Luettu 2092 kertaa)

Storck

  • Vieras
Saas nähdä tuleeko haukkuja vai ihmetyksiä kun laitoin reggaus-logon "virallisen" postin allekirjoitukseen.
Kyseinen posti menee erinäisille järjestöille, yhdistyksille ja joillekin liitoille.
Odotetaan tuleeko + vai - merkkisiä kommentteja.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Senior

  • Vieras
Saas nähdä tuleeko haukkuja vai ihmetyksiä kun laitoin reggaus-logon "virallisen" postin allekirjoitukseen.
Kyseinen posti menee erinäisille järjestöille, yhdistyksille ja joillekin liitoille.
Odotetaan tuleeko + vai - merkkisiä kommentteja.

Veikkaisin kuitenkin että enimmäkseen myönteisiä. Sinä erotut välittömästi massasta. Sitäpaitsi pieni pr Linuxin puolelta tekee hyvää. Markkinoiden täytyisi saada sellainen signaali, että Linuxin käyttäjämäärä on nousussa - se hyödyttäisi Linux-yhteensopivien sovellustenkin saantia. Näin minä asian näkisin.

Storck

  • Vieras
Aivan, tuo oli mielessä että alkaisi joitain kiinnostamaan "kun se näyttää toimivan: postiakin voi lähettää".

mgronber

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1458
    • Profiili
Saas nähdä tuleeko haukkuja vai ihmetyksiä kun laitoin reggaus-logon "virallisen" postin allekirjoitukseen.

Sähköpostin vai perinteisen postin allekirjoitukseen?

Storck

  • Vieras
Saas nähdä tuleeko haukkuja vai ihmetyksiä kun laitoin reggaus-logon "virallisen" postin allekirjoitukseen.

Sähköpostin vai perinteisen postin allekirjoitukseen?


Lue otsikko

mgronber

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1458
    • Profiili
Saas nähdä tuleeko haukkuja vai ihmetyksiä kun laitoin reggaus-logon "virallisen" postin allekirjoitukseen.

Sähköpostin vai perinteisen postin allekirjoitukseen?


Lue otsikko

Kiitos huomautuksesta. Tästä syystä otsikon sisältö olisi aina syytä toistaa itse viestissä :)

Minä ainakin tietäisin miten reagoisin viestiisi (koska kaikesta päätellen se on html-viesti turhalla liitetiedostolla).