Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
** (nautilus:6819): WARNING **: Unable to add monitor: Ei tuettuStarting emerald/usr/bin/compiz.real (video) - Warn: No 8 bit GLX pixmap format, disabling YV12 image format(gnome-panel:6818): Gtk-WARNING **: gtk_widget_size_allocate(): attempt to allocate widget with width -15 and height 24I/O warning : failed to load external entity "/home/maksaamaltaita/.compiz/session/default0"x-session-manager: Fatal IO error 11 (Resource temporarily unavailable) on X server :20.0.ICE default IO error handler doing an exit(), pid = 6781, errno = 0
ja sitten itse ongelmaan koitan vaihtaa käyttäjää niin kirjautumiseen menee ja pääsee salananki kirjottamaan mutta siitä eteenpäin ei sitten millään, ruutu muuttuu valkoiseksi ja ei ala työpöytää ilmestymään.
Silmään osui jossain voorumilla aikoja sitten vika tuossa "käyttäjän vaihto" nappulassa. Ubuntuforums/google ja user switch applet tms hakuun
Mulla on sama juttu jos haluan käydä pikaisesti vaikka root tunnuksella kirjautumassa samalla kun olen omalla kirjatuneena, niin root tunnukselta ulos kirjauduttaessa tulee musta ruutu ja koko kone menee täysin tilttiin.
LainausMulla on sama juttu jos haluan käydä pikaisesti vaikka root tunnuksella kirjautumassa samalla kun olen omalla kirjatuneena, niin root tunnukselta ulos kirjauduttaessa tulee musta ruutu ja koko kone menee täysin tilttiin.Tähän vakiokysymys : Miksi käytät root tiliä ?