Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Eikös tuo tullut jo päivitysten mukana ?
...mutt voihan sen silti imuttaa huomenna - ennätysten päivänä...
Eikös tuo tullut jo päivitysten mukana ? Ei minulla ainakaan lue enää betasta mitään:Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9) Gecko/2008060309 Firefox/3.0vai olenko ymmärtänyt väärin?
Windowsin puolella minulla on Firefox 3 RC3 eikä siinäkään lue mitään betoista mitään.
Eipä ole hinkua latailla. On jo koneella ja tosi pettymys on. Hidas kuin mikä. Sivut ei aukea yhdellä klikkauksella, eikä tupla, vaan miljoona klikkaus aukasee sivut. En tiedä missä vika ja kaikilla muilla kuulostaa olevan universaalin paras ja nopein selain tuo FF3. Eli kysymykset ei tule kuuloonkaan. Kytkyistä, Synaptic:illa asennettu Flash kakka juttu. Epiphany on toiminut oikein kaikin puolin.
Lainaus käyttäjältä: DJ Tsvetkoff 4ever - 17.06.08 - klo:21.43Eipä ole hinkua latailla. On jo koneella ja tosi pettymys on. Hidas kuin mikä. Sivut ei aukea yhdellä klikkauksella, eikä tupla, vaan miljoona klikkaus aukasee sivut. En tiedä missä vika ja kaikilla muilla kuulostaa olevan universaalin paras ja nopein selain tuo FF3. Eli kysymykset ei tule kuuloonkaan. Kytkyistä, Synaptic:illa asennettu Flash kakka juttu. Epiphany on toiminut oikein kaikin puolin.ehkäpä ne työpöytä tehosteen jumittaa sitä
Lainaus käyttäjältä: Jakke77 - 17.06.08 - klo:21.46Lainaus käyttäjältä: DJ Tsvetkoff 4ever - 17.06.08 - klo:21.43Eipä ole hinkua latailla. On jo koneella ja tosi pettymys on. Hidas kuin mikä. Sivut ei aukea yhdellä klikkauksella, eikä tupla, vaan miljoona klikkaus aukasee sivut. En tiedä missä vika ja kaikilla muilla kuulostaa olevan universaalin paras ja nopein selain tuo FF3. Eli kysymykset ei tule kuuloonkaan. Kytkyistä, Synaptic:illa asennettu Flash kakka juttu. Epiphany on toiminut oikein kaikin puolin.ehkäpä ne työpöytä tehosteen jumittaa sitäboottaa konees eli tee windowsit.mulla bootti korjas tilanteen, vaikka en tiedä miksi, mutta niin teki