Kirjoittaja Aihe: Googlen kääntäjä  (Luettu 3277 kertaa)

Ciuu96

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 171
  • Arch pyörii.
    • Profiili
    • Fedora Suomi
Googlen kääntäjä
« : 06.06.08 - klo:23.38 »
Tehdäänpä tännekin tämmöinen aihe. Eli tänne kootaan googlen kääntäjän parhaimmat ja hauskimmat mokat. Kertookaa jos tiedätte! Tässä pari:

Tätä melaa en taida ostaa. http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=en&u=http://www.travelcountry.com/shop/werner-paddles&sa=X&oi=translate&resnum=6&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dwerner%2Bpaddle%26start%3D10%26hl%3Dfi%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:fi:official%26sa%3DN

Kun kerran harhailin jollekkin italialaiselle mandriva foorumille, ja halusin tietää mitä teksti tarkoittaa, käytin googlen käännöskonetta. Tässä yhden viestin sisältö googlen mukaan:


OK, viimeisin viesti tänään.

Ottaen huomioon, että kysymys otettiin esille kaikki versiot, että olen asentanut, olen palautetaan viimeistään MIB (molemmat VLC että FFmpeg).

Poistettu ~ /. VLC, nollata välimuisti ampua, VLC-vvv antaa minulle nämä virheet:


[00000001] main private warning: cannot load module `/usr/lib/vlc/codec/libquicktime_plugin.so' (/usr/lib/vlc/codec/libquicktime_plugin.so: undefined symbol: NewHandleClear) [00000001] main yksityisen Warning: Cannot load module `/ usr / lib / VLC / koodekkia / libquicktime_plugin.so" (/ usr / lib / VLC / koodekkia / libquicktime_plugin.so: undefined symbol: NewHandleClear)
[00000001] main private warning: cannot load module `/usr/lib/vlc/stream_out/libstream_out_switcher_plugin.so' (/usr/lib/libavformat.so.51: undefined symbol: mpa_decode_header) [00000001] main yksityisen Warning: Cannot load module `/ usr / lib / VLC / stream_out / libstream_out_switcher_plugin.so '(/ usr/lib/libavformat.so.51: undefined symbol: mpa_decode_header)

Näin ollen näyttää siltä, että libavformat.so.51 ei kuorman libffmpeg_plugin.so, että ymmärrän, se on vastaanotin, xvid ja VLC.

Sieltä löytää ratkaisu, minusta se on tumma pesto!
Jos pojat MIB anna minulle käsi ehkä voisimme ratkaista ongelma, että eivät ymmärrä vaikuttaa ainoastaan libffmpeg

Samalla kiitos ja hyvää yötä!


shelby

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1865
    • Profiili
Vs: Googlen kääntäjä
« Vastaus #1 : 07.06.08 - klo:00.02 »
 ;D :D :P
Ubu Gnome 20.04.3 LTS
Win 8.1 laptop I
Win 10 laptop II
Ubu Mate 20.04.3 LTS
Kubu 20.04.3 LTS