Kirjoittaja Aihe: Suomen halvin tietokone kauppa..  (Luettu 38696 kertaa)

LinuxManne

  • Vieras
Suomen halvin tietokone kauppa..
« : 03.06.08 - klo:11.20 »
Hei!

Mikähän olisi Suomen halvin tietokoneita, valmis - komponentti, kauppa ??

Asun itse pääkaupunki seudulla ja olen käyttänyt seuraavia liikkeitä ostaessani tuotteita -

www.MIkromaja.fi
www.Serv-it.fi
www.verkkokauppa.com
www.cruzbroker.fi

tossa järjestyksessä pidän niistä..

//----

kiitos,,

vaari

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Suomen halvin tietokone kauppa..
« Vastaus #1 : 03.06.08 - klo:11.33 »
MBnet hintavertailusta olen useimmiten katsonut halvimman hinnan perusteella kotiin toimitettuna. Kuitenkin täytyy käyttää harkintaa kuinka suorittaa tilauksen maksun, tuntemattomien kauppojen lasku on varminta maksaa vasta sitten kun tavara on toimitettu ja toimitusajat jne. huomioitava.

Higgins

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 497
    • Profiili
Vs: Suomen halvin tietokone kauppa..
« Vastaus #2 : 03.06.08 - klo:12.05 »
Hei!
www.MIkromaja.fi
www.Serv-it.fi
www.verkkokauppa.com
www.cruzbroker.fi

Mikromajan nettisivuilla tuotteita pilvin pimein, ja sitten kun raahautuu paikalle, sanovat että tilaukseen menee! Pilalle mennyt hyvä kauppa!

Ääni verkkokauppa.comille, netissä kerrotaan mitä hyllystä löytyy. Ei tule extrakeikkaa...

Higg


shelby

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1865
    • Profiili
Vs: Suomen halvin tietokone kauppa..
« Vastaus #3 : 03.06.08 - klo:12.18 »
Verkkokauppa.com ja     http://catalog.mikromafia.fi/catalog/


olleet ainaskin luotettavia.
« Viimeksi muokattu: 03.06.08 - klo:12.21 kirjoittanut shelby »
Ubu Gnome 20.04.3 LTS
Win 8.1 laptop I
Win 10 laptop II
Ubu Mate 20.04.3 LTS
Kubu 20.04.3 LTS

juyli

  • Vieras
Vs: Suomen halvin tietokone kauppa..
« Vastaus #4 : 03.06.08 - klo:13.59 »
Mikromajan nettisivuilla tuotteita pilvin pimein, ja sitten kun raahautuu paikalle, sanovat että tilaukseen menee! Pilalle mennyt hyvä kauppa!

No, kauppa se on joka kannattaa, kun tukkukauppiaalla on isot varastot, eikä tarvitse pitää tavaraa pölyyntymässä kaupanhyllyillä. Tämähän on nimenomaan nettikauppiaiden kauppatapa, jolla kuluja saadaan alemmaksi. Myös varastotilanne kannattaa aina tarkistaa...
Olen yleensä varmistanut tuotteen saatavuuden liikkeestä ennenkuin olen vaivautunut kauppaan.

qwertyy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5661
    • Profiili
Vs: Suomen halvin tietokone kauppa..
« Vastaus #5 : 03.06.08 - klo:14.30 »
verkkokauppaa, jimm's pc storea ja smartit:tä on tullut käytettyä eniten. Viimeistä en ole tosin käyttänyt enää pariin vuoteen kun hinnat on nouseet aika rajusti ja tuotevalikoima mielestäni pienentynyt.

Verkkokauppa on hyvä niin kauan kun tuotetta vain löytyy hyllystä, mutta jos ei löydy niin arvioiduilla saapumisajoilla on aivan käsittämättömiä heittoja. Useampi tuote minkä olen tilannut, että on saanut odottaa 1-2kk, vaikka tiedoissa on alunperin ollut muutama päivä, joka mystisesti alkanut kasvamaan. Niin ja eee:tä tosiaan odottelisin vieläkin jos en olisi perunut tilausta. Plussaa tulee taas hyvästä/loistavasta asiakaspalvelusta. Tilasin ps3:n tuolta ja sain väärän halvemman mallin, mistä puuttui ohjain ja jotain pelejä. Laitoin paketista löytyvät viivakoodinumeroinnit, tilausnumerot jne ja muut mallimerkinnät mitä löysin ja laitoin sähköpostilla tiedustelin, että saisinko puuttuvat tavarat erillistilauksena ilman reklamaatiota. Perusteena tämänkin tilauksen tosin vain lievä venyminen ja kummankinpuolinen vaiva tuotteen lähettelystä. Vastaus tuli parin tunnin sisällä, missä ilmoitettiin, että nuo puuttuvat tavarat on lähetetty pahoittelujen kera. Eli ihan kivasti joustavuutta nähden kaupan kokoon. Varsinkin nykyään kartan tuon puljun toimistusaika 1-2vko tuotteita mahdollisimman paljon.

Jimm's pcstoressa on hyvät valikoimat ja kaikki tilaamani tavarat on tullut tähän mennessä alle arvioidun toimitusajan. Asiakaspalvelusta ei ole mitään kokemuksia kun tilaukset on tosiaan onnistuneet paremmin kuin hyvin. Ainut paha, että hintataso on suhteellisen korkea. Toisaalta sitten välillä on löytynyt hyviä tuotteita mitä ei ole muista verkkokaupoista löytynyt todella halpaan hintaan.

Yksi mainitsemisen arvoinen liike on Mikromaakarit, ainut liike näistä missä olen käynyt ja ei voi muuta kuin kehua palvelun tasoa, ehkä asiallisin liike koskaan missä olen asioinut ja hinnat tuntuivat ihan kohtuullisilta. Pieni liike, mutta uskomattoman paljon tavaraa suoraan hyllyssä. Saapa nähdä miten käy kun omistaja on muuttunut, ainakin verkkokauppa osio on ollut aika pitkään pois käytöstä.

Tuplanolla

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1420
  • Reg. Linux user #423604
    • Profiili
Vs: Suomen halvin tietokone kauppa..
« Vastaus #6 : 03.06.08 - klo:15.30 »
Multitronicilta on tullut tilailtua ja on osoittautunut erittäin luotettavaksi ja mukavaksi firmaksi. ;)
Toista ääripäätä edustaa DigiComp, joka ikävä kyllä on Zepton Suomen maahantuoja.

Mutta tosiaan, Hintaseuranta on kätevä ja hyödyllinen palvelu sille, joka haluaa halvinta ;D
Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma ratkeaa!

shelby

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1865
    • Profiili
Vs: Suomen halvin tietokone kauppa..
« Vastaus #7 : 03.06.08 - klo:21.48 »
 ;)Totta se tämä paras ja käytetyin yhteisöllä.

http://www.linuxcomp.net/
Ubu Gnome 20.04.3 LTS
Win 8.1 laptop I
Win 10 laptop II
Ubu Mate 20.04.3 LTS
Kubu 20.04.3 LTS

Ankka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 931
    • Profiili
Vs: Suomen halvin tietokone kauppa..
« Vastaus #8 : 03.06.08 - klo:21.55 »
Verkkokauppa on yllättävän edullinen, jokainen tuote siellä ei todellakaan ole suomen halvin mutta jos enemmän ostaa, ei sieltä paljoa menetä verrattuna jokaisen tuotteen erilliseen halvimman hinnan mukaan ostamiseen, varsinkin kun vertaa sen jälkeen voitettua aikaa.

Znake

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 91
    • Profiili
Vs: Suomen halvin tietokone kauppa..
« Vastaus #9 : 04.06.08 - klo:12.26 »
Mä olen asioinut suurimaksi osaksi Tietoasemalla. Ennen tätä käytin LJH Computersin (LJH Computers Oy + SSD Computers Oy = Tietoasema) palveluita.

http://www.tietoasema.fi

shelby

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1865
    • Profiili
Vs: Suomen halvin tietokone kauppa..
« Vastaus #10 : 04.06.08 - klo:12.59 »
Viellä verkkokauppe.com:sta. Antaa nykyään yksityisellekin osamaksulla, ei tarvii aina vinguttaa Visaa tai Pankkikorttia. Sekin +. Harva postimyyntifirma on tuohon susostuvainen. Mut suuret ja suositut, niillä on valinnanvaraa maksuissakin. :D
Ubu Gnome 20.04.3 LTS
Win 8.1 laptop I
Win 10 laptop II
Ubu Mate 20.04.3 LTS
Kubu 20.04.3 LTS

audi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1124
    • Profiili
Vs: Suomen halvin tietokone kauppa..
« Vastaus #11 : 04.06.08 - klo:15.30 »
Verkkokauppa.com ja http://catalog.mikromafia.fi/catalog/ olleet ainaskin luotettavia.

Tähän mennessä on tullut samanlaisia kokemuksia. Verkkokauppa.comissa on mielestäni hyvä valikoima, mikromafian tilausta hidasti silloinen prosessorin hankala saatavuus.
Mozillazine

A1398 ym romua,  macOS 10.13
Linux Mint 18, Mate