Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Ei sillä pinnoitteella ole merkitystä, eihän se asema siitä sitä levyä lue Aseman tuki eri aihioille on tärkeämpää.Itse ostin juuri 50 maxellin aihiota, hyvin on toiminut (braseron) kanssa.
Lainaus käyttäjältä: GoddamnDevil - 24.05.08 - klo:11.30Ei sillä pinnoitteella ole merkitystä, eihän se asema siitä sitä levyä lue Aseman tuki eri aihioille on tärkeämpää.Itse ostin juuri 50 maxellin aihiota, hyvin on toiminut (braseron) kanssa.Sikäli pinnoitteella on merkitystä jos pinnoite on liian ohut tai hiemankin viallinen niin laserin säde ei toimi kunnolla,joten lukuhäiriöitä ilmenee.Jokohan ne tekee Kiinassa nämäkin, se selittäisi paljon.Terveisin jori52
toivon kuulevani muiden mielipiteitä aiheesta.
Lainaus käyttäjältä: jori52 - 24.05.08 - klo:10.14toivon kuulevani muiden mielipiteitä aiheesta.Mulla on kaikki aihiot toimineet aina. On tullut käytettyä Traxdataa, Maxellia, TDK:ta, Fujifilmiä, Sonyä, Targaa, aika montaa. Ja aina halvinta.
Lainaus käyttäjältä: Tuplanolla - 24.05.08 - klo:13.28Lainaus käyttäjältä: jori52 - 24.05.08 - klo:10.14toivon kuulevani muiden mielipiteitä aiheesta.Mulla on kaikki aihiot toimineet aina. On tullut käytettyä Traxdataa, Maxellia, TDK:ta, Fujifilmiä, Sonyä, Targaa, aika montaa. Ja aina halvinta. Mulla sama juttu. Aina toimineet yhtä poikkeusta lukuunottamatta, mutta en muista mikä se oli. Niin ja aina on ollut se halvin.
Firmwaren päivitys voisi auttaa, mutta en ole kokeillut, joten en tiedä miten se tehdään. Oletko kokeillut sitä polttoa jollain toisellä käyttiksellä? Tosin se ei kerro muuta kuin, että vika on tai ei ole linuxissa. Silloin firmwaren päivitys voi myös auttaa, joten sitä kannattaa kokeilla.