Kirjoittaja Aihe: CS:S kaatuu winellä  (Luettu 1953 kertaa)

jahve

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3
    • Profiili
CS:S kaatuu winellä
« : 20.05.08 - klo:20.33 »
Jeps, eli CS:S kun yrittää pelata loppuu pelaamiset ensimmäisen 20s jälkeen. Äänet jää "looppiin" ja kohta ollaan työpöydällä. Paljon olen täältäkin neuvoja yrittäny katsoa, mutta yksikään ei tähän mennessä ole tuottanut tulosta. Winen versio on 0.9.59.

Olen kokeillu ilman ääniä, josko vaikka siinä olisi ongelma. Kokeiltu on eri dxlevelit. Disabloitu friends ja community. No eipä yksikään näistä auttanut asiaa millään tapaa. Mitäs avuksi?
« Viimeksi muokattu: 21.05.08 - klo:17.09 kirjoittanut jahve »

jahve

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs: CS:S kaatuu winellä
« Vastaus #1 : 21.05.08 - klo:17.09 »
Cedegalla testattu ja tulos sama...

ttk81

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: CS:S kaatuu winellä
« Vastaus #2 : 23.05.08 - klo:13.45 »
Itsellä oli sama ongelma, kyseessä tämä bugi: http://bugs.winehq.org/show_bug.cgi?id=7698

hl2.exe:n asettaminen Win98 tilaan auttoi minulla:
Käynnistä winecfg ja mene Sovellukset -välilehdelle. Paina 'lisää sovellus' nappina ja etsi hl2.exe (Esim. ~/.wine/drive_c/Ohjelmatiedostot/Valve/Steam/steamapps/[käyttäjätunnus]/counter-strike source/hl2.exe). 'Sovellusten asetukset' listasta valitse hl2.exe ja 'Windowsin versio' alasvetovalikosta 'Windows 98'. 'Default Settings' -kohta jätä esim. 'Windows XP'ksi.

jahve

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs: CS:S kaatuu winellä
« Vastaus #3 : 13.06.08 - klo:10.07 »
Eipä auttanut tuokaan :-\ Huomasin tuossa, että tuota kaatumista ei esiinny kaikilla servuilla. Tein myös itselle samalla selväksi, että jätetään tämä linuxissa pelaaminen suosiolla pois  ;D