Kirjoittaja Aihe: Nokian asiakaspalvelusta  (Luettu 1431 kertaa)

jake

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1262
    • Profiili
Nokian asiakaspalvelusta
« : 09.05.08 - klo:22.28 »
Ootteko saaneet Nokian asiakaspalvelusta apua tarvitessanne?
Mä oon pari kertaa kyselly M810:stä ennen ostopäätöstä valintaan vaikuttavia asioita aikas heikolla menestyksellä.
Nyt on menossa kaikkein pahin kokemus.
Jätin soittopyynnön keskiviikkona 7.5. puolilta päivin ja koska ei ip 4:ään mennessä mitään kuulunut, niin uudistin pyynnön Nokian puh.vaihteen kautta hiukka ennen tuota 16:ta. Ei edelleenkään torstai-ip:hen mennessä mitään yhteydenottoa, jolloin taas uudistin soittopyyntöni alkuparäiseen asiakaspalvelupaikkaan ja samoin reklamointihenkilölle, mutt eihvätpä oo soittaneet vieläkään nyt pe 22.25:een mennessä.
Taitaa olla asenteissa vikaa tai N810:n osaajista pulaa...

Onneksi on Asmo, joka ketoilee edes häntä kiinnostavia juttuja 800:sta
Kaikille avoin standardi antaa mahdollisuuden valita itselle sopivin ohjelmisto käyttöön.
Millään taholla ei ole oikeutta pakottaa muita käyttämään jotain tiettyä sovellusta tietojen vaihdossa.
"Valitsin siis avointa standardia noudattavat sovellukset, esim: OpenOffice, Firefox ja tiett