Kirjoittaja Aihe: Fedora Suomi  (Luettu 11674 kertaa)

Ciuu96

• Käyttäjä
  • Arch pyörii.
    • Profiili
    • Fedora Suomi
Vs: Fedora Suomi
« Vastaus #20 : 16.06.08 - klo:21.11 »
Noniin, olen jo saanut sivua aikalailla kuntoon ja ....
Lainaus profiilistasi:
Nvidia 8800 GT + AMD Athlon 64 x2 + Fedora 7
Ja lainaus sivuilta: Fedoran kehitys on nopeaa, joten voit olla varma, että jokainen versio on uusinta uutta
Fedora on avointa koodia joka auttaa ohjelmien ja itse Fedoran nopeassa kehityksessä

Päivitä siis F7 ennenkuin sille tuki loppuu, jos mitään erityistä syytä ei ole käyttää "vanhentunutta" Fedora-jakelua.

Käytössä mm.: 2 x Fedora 9 ja 1 x Fedora 9 x86_amd64.

Joo, ajattelin päivittää Fedora ysiin matkan jälkeen.

inf

• Käyttäjä
  • I use Arch btw!
    • Profiili
« Vastaus #21 : 27.06.08 - klo:10.13 »
Moi,

Itsellä on ollut vähän samansuuntaista ideaa kehitteillä (ns. Fedora.fi sivusto). Jos oikeasti tekijöitä löytyy niin pystyisin varmastikkin hankkimaan omat tilat tuolle palvelulle. Lähinnä juuri se että sivuille saadaan järkevää sisältöä.

Fedoran Websites tiimiin voisi myös olla yhteydessä, ihan jos sieltä saisi tuon leiskan sivuille, niin olisi yhdennäköiset sivut virallisten sivujen kanssa.
Asus ROG Zephyrus G14 2022 / Arch Linux

Ciuu96

• Käyttäjä
  • Arch pyörii.
    • Profiili
    • Fedora Suomi
« Vastaus #22 : 27.06.08 - klo:13.50 »
Moi,

Itsellä on ollut vähän samansuuntaista ideaa kehitteillä (ns. Fedora.fi sivusto). Jos oikeasti tekijöitä löytyy niin pystyisin varmastikkin hankkimaan omat tilat tuolle palvelulle. Lähinnä juuri se että sivuille saadaan järkevää sisältöä.

Fedoran Websites tiimiin voisi myös olla yhteydessä, ihan jos sieltä saisi tuon leiskan sivuille, niin olisi yhdennäköiset sivut virallisten sivujen kanssa.

Olis kiva jos pystyisit auttamaan. :) Se on vaan ongelma että ei oo noilla mun sivuilla paljoa tekijöitä. :( Ei varmaan kaikki Fedoran ja/tai Linuxin käyttäjät ole tätä sivua tavoittanut. Websites tiimin kanssa yhteistyötä tekeminen helpottaisi varmaan paljon asiaa.