Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Lainaus käyttäjältä: CIUU96 - 15.06.08 - klo:01.18Noniin, olen jo saanut sivua aikalailla kuntoon ja ....Lainaus profiilistasi:Nvidia 8800 GT + AMD Athlon 64 x2 + Fedora 7Ja lainaus sivuilta: Fedoran kehitys on nopeaa, joten voit olla varma, että jokainen versio on uusinta uuttaFedora on avointa koodia joka auttaa ohjelmien ja itse Fedoran nopeassa kehityksessäPäivitä siis F7 ennenkuin sille tuki loppuu, jos mitään erityistä syytä ei ole käyttää "vanhentunutta" Fedora-jakelua.Käytössä mm.: 2 x Fedora 9 ja 1 x Fedora 9 x86_amd64.
Noniin, olen jo saanut sivua aikalailla kuntoon ja ....
Moi,Itsellä on ollut vähän samansuuntaista ideaa kehitteillä (ns. Fedora.fi sivusto). Jos oikeasti tekijöitä löytyy niin pystyisin varmastikkin hankkimaan omat tilat tuolle palvelulle. Lähinnä juuri se että sivuille saadaan järkevää sisältöä.Fedoran Websites tiimiin voisi myös olla yhteydessä, ihan jos sieltä saisi tuon leiskan sivuille, niin olisi yhdennäköiset sivut virallisten sivujen kanssa.