Kirjoittaja Aihe: wine??  (Luettu 2961 kertaa)

manke

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 88
    • Profiili
wine??
« : 04.05.08 - klo:17.33 »
eli pystyykö winellä pelaamaan verkkopelejä???

Exitium

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1013
    • Profiili
Vs: wine??
« Vastaus #1 : 04.05.08 - klo:17.46 »
Pystyy.

Jos peli pyörii hyvin Winellä, niin nettipelinkin pitäisi onnistua yhtä hyvin.
Welcome to my signature!

Please note that this signature is licensed under the General Public License. By embedding the signature, or parts of it, into your brain other than by mere aggregation, your brain becomes a combined, and therefore derived, work and thus must be licensed under the GPL too

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11440
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: wine??
« Vastaus #2 : 04.05.08 - klo:18.41 »
Itse olen pelannut joitan pelejä. Esim. CS 1.6:sta.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

jarpppi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 111
    • Profiili
    • jarppi.arkku.net
Vs: wine??
« Vastaus #3 : 04.05.08 - klo:23.10 »
Tomppeli kuules! Pitänyt jo jonkin aikaa kysyä tätä jossain, mutta en ole viitsinyt harhaannuttaa topicceja tällä, enkä ole viitsinyt omaa topicciakaan tänne tehdä, tätä varten, mutta kysynpä nyt tässä.

Eli mitä tuo CS 1.6 vaatii? Lähinnä että pystyisin pelaamaan sitä. Kun itselläni on Half Life 1 Anthology-paketti, niin onnistuuko se ihan sillä? Eli lataan CS 1.6:n jostain ja asennan sen, ja Steamilla yhdistän? Vai pitääkö se 1.6 ostaa jostain, että pystyy pelaamaan? Miten on? Kun kuulee niin monenlaista juttua, ettei tiedä mihin uskoa. Kokeilin kylläkin tuossa pari päivää sitten ladata, ja asentaa sitä Steamiin, ja yhdistää, mutta se ehdottaa ostamaan sen...

Jos sinä Tomppeli, tai joku muu voisi vähän valaista tästä asiasta.

Kiitos.  :)

-jarppi

EnNe_

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 113
    • Profiili
Vs: wine??
« Vastaus #4 : 05.05.08 - klo:00.07 »
Tomppeli kuules! Pitänyt jo jonkin aikaa kysyä tätä jossain, mutta en ole viitsinyt harhaannuttaa topicceja tällä, enkä ole viitsinyt omaa topicciakaan tänne tehdä, tätä varten, mutta kysynpä nyt tässä.

Eli mitä tuo CS 1.6 vaatii? Lähinnä että pystyisin pelaamaan sitä. Kun itselläni on Half Life 1 Anthology-paketti, niin onnistuuko se ihan sillä? Eli lataan CS 1.6:n jostain ja asennan sen, ja Steamilla yhdistän? Vai pitääkö se 1.6 ostaa jostain, että pystyy pelaamaan? Miten on? Kun kuulee niin monenlaista juttua, ettei tiedä mihin uskoa. Kokeilin kylläkin tuossa pari päivää sitten ladata, ja asentaa sitä Steamiin, ja yhdistää, mutta se ehdottaa ostamaan sen...

Jos sinä Tomppeli, tai joku muu voisi vähän valaista tästä asiasta.

Kiitos.  :)

-jarppi

Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta.

Half Life 1 Anthology:
Sisältää pelit: Half-Life, Half-Life: Opposing Force, Half-Life: Blue Shift, Half-Life: Deathmatch ja Team Fortress Classic

Eli ei sisältäis ilmeisesti Counter-Strike:ä  :o Luulin kyllä että sisältäis, itse ostin kyseisen pelin (1.6) Paikallisesta tietokoneliikkeestä. ~11e  :)
Vapaus ja vastuu
Ubuntu 7.10 & Windows Xp Pro
Acer TravelMate 5520-7A2GMi, Ati Radeon Xpress 1250, 256mb Up To 869 HyperMemory, AMD Turion 64 X2 TK-57, 1900 Mhz, 2048 Mb, AMD M690G

manke

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 88
    • Profiili
Vs: wine??
« Vastaus #5 : 06.05.08 - klo:15.39 »
eli tarttisko olla 3d kunnossa ku rajoitetuilla ei pelitä mut vapailla ok... siltikään ei pelitä 3d pelit ei ees lähe päälle

Exitium

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1013
    • Profiili
Vs: wine??
« Vastaus #6 : 06.05.08 - klo:20.25 »
Jos peli vaatii pyöriäkseen sen 3d- kiihdytyksen. Se ei kuitenkaan ole tekijä, että pystyykö peliä pelaamaan netissä.
Welcome to my signature!

Please note that this signature is licensed under the General Public License. By embedding the signature, or parts of it, into your brain other than by mere aggregation, your brain becomes a combined, and therefore derived, work and thus must be licensed under the GPL too

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11440
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: wine??
« Vastaus #7 : 06.05.08 - klo:20.34 »
Tomppeli kuules! Pitänyt jo jonkin aikaa kysyä tätä jossain, mutta en ole viitsinyt harhaannuttaa topicceja tällä, enkä ole viitsinyt omaa topicciakaan tänne tehdä, tätä varten, mutta kysynpä nyt tässä.

Eli mitä tuo CS 1.6 vaatii? Lähinnä että pystyisin pelaamaan sitä. Kun itselläni on Half Life 1 Anthology-paketti, niin onnistuuko se ihan sillä? Eli lataan CS 1.6:n jostain ja asennan sen, ja Steamilla yhdistän? Vai pitääkö se 1.6 ostaa jostain, että pystyy pelaamaan? Miten on? Kun kuulee niin monenlaista juttua, ettei tiedä mihin uskoa. Kokeilin kylläkin tuossa pari päivää sitten ladata, ja asentaa sitä Steamiin, ja yhdistää, mutta se ehdottaa ostamaan sen...

Jos sinä Tomppeli, tai joku muu voisi vähän valaista tästä asiasta.

Kiitos.  :)

-jarppi

Offtopic:
Juu siis tuo CS 1.6 vaatii Half-Life enginen. Non-steamina voi pelata, MUTTA onko se sitten laillista ::) (minulla ei nyt ole CS:ssä, mutta olen sitä Winellä kokeillut) kun siinä tulee HL mukana jotta se toimii. Siis tietääkseni voit sitä pelata jos sinulla on HL. Jos menet ostamaan sen ja ei toimi niin ei kannata minulle valittaa, kun en ole kokeillut, mutta noin sen asian järkeilin. Silla eikös CS 1.6 ole ilmainen, mutta HL ei.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.