Kirjoittaja Aihe: UbuntuStudio 64 8.04 asennuksesta kokemuksia?  (Luettu 1979 kertaa)

eap

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 240
  • si fallor sum
    • Profiili
UbuntuStudio 64 8.04 asennuksesta kokemuksia?
« : 25.04.08 - klo:21.51 »
Onko kukaan asentanut tätä uusinta ubuntustudio 64 versiota? Minä latailin ja polttelin dvd:lle, mutta en saanut sitä asennettua kun alkoi tulla ilmoituksia corrupt file:sta. Itse pidän todennäköisimpänä sitä, että bittejä on mennyt poikittain joko latauksen tai polton aikana. Mutta kysäisempähän nyt täälläkin jos sattuisi jollakin olemaan samankaltaista kokemusta.

Onko muuten Torrent lataus herkempää virheille kuin ns, suora lataus? Olen itse molempia käyttänyt eikä aikaisemmin ole kyllä ongelmia ollut. Mutta kokemukseni ovat kuitenkin aika vähäistä tällä alueella.

Linux user #424871

audi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1124
    • Profiili
Vs: UbuntuStudio 64 8.04 asennuksesta kokemuksia?
« Vastaus #1 : 25.04.08 - klo:22.27 »
Onko kukaan asentanut tätä uusinta ubuntustudio 64 versiota? Minä latailin ja polttelin dvd:lle, mutta en saanut sitä asennettua kun alkoi tulla ilmoituksia corrupt file:sta. Itse pidän todennäköisimpänä sitä, että bittejä on mennyt poikittain joko latauksen tai polton aikana. Mutta kysäisempähän nyt täälläkin jos sattuisi jollakin olemaan samankaltaista kokemusta.

Ei ole kokemusta ubuntu studiosta, mutta md5sum kannattaa tarkistaa ennen levylle polttoa.
Mozillazine

A1398 ym romua,  macOS 10.13
Linux Mint 18, Mate