Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Hei,Lueskelin ja yritin etsiä että miten asennan tähän uuteen kubuntun 8.04 versioon tuon KDE 4? Voisiko joku viisaampi neuvoa, viimeksi yritin itse ja huomasin että tietotaito loppu kesken ja mitään viisasta ei siitä seurannut.
Lainaus käyttäjältä: timonen - 24.04.08 - klo:20.36Hei,Lueskelin ja yritin etsiä että miten asennan tähän uuteen kubuntun 8.04 versioon tuon KDE 4? Voisiko joku viisaampi neuvoa, viimeksi yritin itse ja huomasin että tietotaito loppu kesken ja mitään viisasta ei siitä seurannut.Sivu http://kubuntu.org/announcements/8.04-release.php kertoo että paketti kubuntu-kde4-desktop hoitaa hommanEn itse tätä vielä työpöytäkäyttöön suosittele vaan ohjaisin odottelemaan 4.1:stä joka joskus kesällä julkaistaan. Mutta kokeilla tietty aina voi r
...mihinkäs sitä muualle vois lätkästä ku työpöydälle? johon et tuota 4:aa suosittele... vitsi, vitsi, jos ei auennut! Mutt tosissaan, kyllä se KDE 4.0.2 tuossa distroversiossa toimii yllättävän paljon paremmin, kuin päivittäin imutetuissa eräässä toisessa suositussa distrossa...