Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Moderaattorit voivat toki poistaa ketjuja/viestejä, mutta onko näin jostain syystä käynyt vai miten?
Lainaus käyttäjältä: Timo Jyrinki - 21.04.08 - klo:21.35Moderaattorit voivat toki poistaa ketjuja/viestejä, mutta onko näin jostain syystä käynyt vai miten? Käyttäjä ei tietääkseni itse pysty aloittamaansa ketjua poistamaan, ainoastaan lukitsemaan.
Et satu mistään logista näkemään noita juttuja? Foorumi vaikuttaisi myös käyvän aika hitaalla (tuleva hardyn julkistus?). Käyttäjä ei tietääkseni itse pysty aloittamaansa ketjua poistamaan, ainoastaan lukitsemaan. Foorumisoftan bugaus saattaisi tulla kyseeseen.
Kuten todettu, käyttäjä kaiketi voi poistaa kyllä oman ketjunsa, tosin ei varmaan silloin jos joku muu on siihen vastannut (?).
Lainaus käyttäjältä: Timo Jyrinki - 21.04.08 - klo:21.54Kuten todettu, käyttäjä kaiketi voi poistaa kyllä oman ketjunsa, tosin ei varmaan silloin jos joku muu on siihen vastannut (?).Nyt joku postaamaan testausalueelle tästä niin minä ainakin vastaan aiheeseen ja katsotaan lähteekö normiuuserin oikeuksilla vielä bittitaivaaseen. Edit: näköjään lähtee, tässä on sitten sekin mahdollisuus, että ketjun aloittaja on sen poistanut vahingossa (ensimmäinen) ja ehkä toisen suutuksissaan.
Foorumisoftan bugaus saattaisi tulla kyseeseen.