Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Acer Extensa 5220 15,4"/CM540/2GB/160GB/intel gma x3100. Asensin ubuntu 8.04 betan vistan tilalle, en ole päätöstäni katunut. Toimii loistavasti, ainoa pieni ongelma on miten saan DEL näppäimen toimimaan. Siihen kaipaisin neuvoa.Ps. kaikki muut näppäimet toimii, vistalla ei ollut del näppäimen kanssa ongelmia. Näppäimistön sivulla olevat erikoisnäppäimet toimivat.
Esim, Akregator ohjelmassa poistan rss uutisia valitsen mielenkiintoisemmat jutut muut poistan del näppäimellä, olen ohjelmoinut muita näppäimiä samaan tarkoitukseen. Evolutionissa poistan yksitellen sähköposti viestejä. Tässä vain osa mihin del näppäintä käytän, onhan se pieni murhe mutta olen tottunut sitä käyttämään.Terveisin, jormapooka.
Olen kokeillut eri asetteluja, mutta perehdyn asiaan vielä uudelleen.
Kysynpä tässä ketjussa seuraavaa.Onko kannettavan näppäimistö sama Suomalaisessa ja Ruotsalaisessa näppäimistössä erojahan ei varmaan ole paljon.Saisin omaan kannettavaan uuden edullisesti, on vaan Sverige malli.Terveisin jori52
Lainaus käyttäjältä: jori52 - 29.04.08 - klo:17.43Kysynpä tässä ketjussa seuraavaa.Onko kannettavan näppäimistö sama Suomalaisessa ja Ruotsalaisessa näppäimistössä erojahan ei varmaan ole paljon.Saisin omaan kannettavaan uuden edullisesti, on vaan Sverige malli.Terveisin jori52Vaikken tiedäkään, mutta voithan localeen väliaikaisesti laitta hurrinäppiksen ja kokeilla eroja. Suuria eroja tuskin on.
Kyllä niiden pitäisi olla ihan täysin identtisethttp://en.wikipedia.org/wiki/Keyboard_layout#Swedish.2FFinnish